*Liam POV*
"Stop met zo veel gillen. We moeten nog optredens doen. Bespaar je stem!" Roep ik geïrriteerd naar Louis. "Ben je ongesteld ofzo, Li? Je bent zo aangebrand!" Zegt Niall die naast me komt zitten. "Nee! Ik ben een jongen ik kan niet ongesteld zijn!" Zeg ik en ik sla mijn armen over elkaar. "Niet zo gemeen!" Ik hoor aan Niall zijn stem dat hij pruilt en ik kijk hem aan. Ik kan toch niet boos blijven op zo'n bal van blijheid. Ik moet toegeven Niall is altijd vrolijk en maakt ons allemaal vrolijk. Als Niall niet vrolijk is dan is er iets aan de hand en is niemand blij. Ik slaak een zucht en kijk Niall aan. "Sorry. Ik heb gewoon wat struggles. Ik zit niet lekker in mijn vel..." Mompel ik. "Aww je kan ome Nialler altijd alles vertellen!" Roept Niall vrolijk en hij slaat zijn armen om me heen en legt zijn hoofd op mijn schouder. Ik weet gewoon al dat hij nu een onschuldig engelen lachje op zijn gezicht heeft. Ik lach zachtjes. "Weet ik." Zeg ik zacht. "Hoe gaat het eigenlijk met Theo?" Vraag ik en Niall kijkt me gelijk opgewonden aan. Niall is zo blij dat hij eindelijk oom is geworden. Ontzettend schattig. Lullig dat hij nog erg lang moet wachten totdat hij zijn neefje eigenlijk kan ontmoeten. "Het gaat heel goed! Ik heb gister nog gefacetimed met Greg en Theo. Hij is zo schattig, Li! Ik kan zo niet wachten!" Zegt Niall blij en ik glimlach. "Dat geloof ik gra-" "Jongens komop omkleden en klaar maken!" Roept Lou en ik zucht. "Graag..." Eindig ik mijn zin en ik sta op om naar Lou te lopen om mijn haar en de eventuele make up te laten doen. Als dat gedaan is kleed ik me snel om.
Ik sla mijn armen van achter om Niall heen en kijk hem geïnteresseerd aan. Alle meisjes in de zaal beginnen extra hard te gillen en Niall kijkt me lief aan. "Alles oké?" Vraagt Niall en ik knik. "Hoezo?" Vraag ik hem. Het is handig dat wij elkaar wel kunnen verstaan doordat onze oortjes onze stemmen filteren, maar de fans ons niet kunnen verstaan zonder onze microfoon. Ik hou die dus ook laag. "Je ziet bleek." Zegt Niall met een pruil en de meisjes beginnen weer te gillen en ik glimlach. Hij ziet er ontzettend schattig uit. "Komt door het licht!" Verzin ik snel. "Wat jij zegt Daddy Payno!" Niall schenkt me een lachje en loopt weg terwijl hij mij achterlaat met kriebels in mijn buik. Ik snap nog steeds niet wat dat nou elke keer is.
"Jezus wat is er mis met jou?" Vraagt Harry boos en ik bijt op mijn lip. "Niks..." Mompel ik. "Niks? Niks!? Je bedoelt alles! Je begon te laat! Je vergat dingen!" Schreeuwt Louis en ik probeer mijn tranen weg te knipperen. "Laat hem gewoon even met rust! Hij zit niet lekker in zijn vel en is wat ziekjes!" Zegt Niall boos en hij slaat lief zijn armen om me heen. Weer die tintelingen. Ik snap het niet. Ik heb die normaal alleen bij meisjes... Niall is overduidelijk geen meisje.
"Dankje, Ni!" Zeg ik zacht en Niall kijkt me lief aan. "Hey geen probleem toch. Dat doen we voor elkaar. Ze moeten zich niet zo aanstellen. Dat hebben hun ook wel eens. Kom we gaan snel naar onze hotel kamers. Je moet slapen!" Zegt Niall en ik grinnik. "Jaja je denk dat je de enige bent die de baas mag spelen over ons, maar nee hoor!" Zegt Niall met een grijns en ik bijt op mijn lip om niet te blozen. Stop it Liam! "Kom dit is de jouwe toch?" Vraagt Niall en ik knik en vis het pasje uit mijn zak. Niall opent de deur en we lopen naar binnen. "Ga je eerst nog douchen?" Vraagt Niall en ik knik. "Ja, ik voel me vies van het zweten." Mompel ik. Niall laat me alleen maar meer zweten maar oké. "Oké wil je dat ik blijf of...?" Vraagt Niall en hij bijt op zijn lip. Damn. "Ehh... Je Ehh... Mag blijven als je wilt." Zeg ik en ik sluit mijn ogen even en zucht. Wat doe je nou dom. "Oké Mooizo!" Zegt Niall en hij springt op het bed. Ik rol lachend mijn ogen en loop naar de badkamer.
Ik was kleding vergeten te pakken maar gelukkig had Niall wat klaargelegd. Deels. Ik trek mijn boxer en joggingbroek aan en loop het slaapgedeelte in. "Je was een shirt vergeten." Zeg ik en Niall grijnst. "Helemaal niet. Jij loopt altijd zo rond of in je onderbroek, toch?" Vraagt Niall onzeker en ik grinnik. "Dat is waar!" Zeg ik lachend en ik ga bij Niall op bed zitten. Het is al half een en ik gaap. "Ga maar slap-" "Nee wacht." Onderbreek ik Niall en hij kijkt me aan. "Kan je een geheim bewaren?" Vraag ik en ik bijt op mijn lip. "Ja, sure, altijd toch! Gaat het over dat je niet lekker in je vel zit?" Vraagt Niall bezorgd en ik knik. Niall draait zich meer naar mij toe en ik zucht. "Ik... Niall ik... Het is zo moeilijk..." Mompel ik zoekend naar de juiste woorden. "Li... Rustig ja kan alles zeggen!" Zegt Niall. Ik sluit mijn ogen en neem een grote hap adem. "Ik denk dat ik op jongens val." Zeg ik zacht en kwetsbaar en de tranen prikken in mijn ogen. "Maar Liam daar is toch niks mis mee?" Hoor ik Niall lief zeggen en hij trekt me dicht tegen zich aan. Er komen opnieuw tintelingen in mijn buik en een paar snikken verlaten mijn mond. Het detail dat ik denk dat ik op hem val laat ik weg. "Liam?" "J-ja?" "Kan jij een geheim bewaren?" "J-ja." "Ik ben bi. Alleen mijn ouders weten het..." Zegt Niall zacht en ik trek terug uit de omhelzing. "Echt?" Vraag ik en Niall knikt. "Ik durfde het nooit te vertellen..." Zegt Niall en hij slaat zijn ogen neer. "H-hoe wist je zeker dat je bi was?" Vraag ik zacht en Niall kijkt op. "Heel simpel. Ik was verliefd op een meisje, maar een paar maanden later op een jongen. Ik wist niet wat het was totdat we gekust hadden en ik het zelfde gevoel had als bij dat meisje. Je moet gewoon experimenteren!" Zegt Niall met een klein glimlachje en ik zucht. "Dat is heel makkelijk als je wereld beroemd bent..." Zucht ik en Niall zucht ook. "Tja... Waarom denk je dat ik nooit praat over mijn sexualiteit. In interviews lul ik maar wat." Zegt Niall en ik grinnik. "Dankje voor het luisteren, Niall!" Zeg ik en ikaat mijn hoofd op zijn schouder vallen. "Altijd toch Daddy Payno." Zegt Niall en ik ben blij dat hij mijn gezicht niet ziet want die is zo rood als een tomaat. "Ga nou maar slapen." Zegt Niall die zachtjes lacht en hij maakt zichzelf comfortabel wat betekend dat hij zichzelf uitnodigt om te blijven slapen.
"Slaaplekker, Ni."
"Slaaplekker, Li."
---
Made by Eline aka: SleepyTommo
JE LEEST
I Can Make This Feel Like Home. | Niam.| MPREG.
Fanfiction×2014/15 Niall.× ×2016 Liam.× Waarschuwing: Taalgebruik, sexueel getinte inhoud, mpreg en nog alle dingen waar een waarschuwing voor nodig is.