*Liams POV*
Ik laat me op bed vallen en wacht op Niall om naast me te komen liggen maar in plaats van dat springt Niall boven op me. Ik slaak een pijnlijke kreun en Niall giechelt. "Sorryyyyyy!" Zegt Niall schuldig en ik pruil. Niall giechelt weer en drukt een kus op mijn lippen. Ik sluit mijn ogen en glimlach in de kus. Ik trek terug en dit keer pruilt Niall. "Nee nee jij krijgt niet meer!" Zeg ik met een kleine grijns. "We moeten inpakken en wegwezen. We moeten met de bus." Zeg ik en Niall zucht. "Ja, maar ik wil niet want ik lig lekker!" Zegt Niall en hij nestelt zich op mijn borst. "Ni, we moeten echt inpakken en gaan!" Zeg ik met een zucht. "Maar in de bus kunnen we niet samen zijn!" Zegt Niall en hij pruilt naar me. "Maar, daarna weer wel..." Zeg ik en Niall zucht. "Kom!" Zeg ik en ik ga rechtop zitten zodat Niall half van me af rolt. "Maar ik wil niet!" Zeurt Niall en ik zucht. "Als je nou slim bent, dan wees je snel en houden we nog wat tijd over..." Zeg ik en Niall springt op en begint alles haastig in te pakken terwijl ik lachend toe kijk. "Schiet op, Li!" Roept Niall en hij begint haastig mijn spullen ook bij elkaar te rapen en in mijn koffer te gooien. "Hoe moet ik hem nu dicht krijgen?" Vraag ik. Niall denkt na en gooit hem dicht en springt erop. "SNEL DOE HEM DICHT LI!" Gilt Niall en ik schiet in de lach en rits mijn koffer dicht. Zo ritsen we Niall zijn koffer ook dicht. "En nu? En nu? En nu?" Roept Niall die opgewonden begint op en neer te springen. "En nu... Gaan we naar dat koffie cafeetje hier om de hoek voordat we weggaan!" Zeg ik en Niall glimlacht blij.
Nadat we onze koffers naar de bus hebben gebracht lopen ik en Niall naar het cafeetje om de hoek. We bestelde beide koffie en tuurlijk moet Niall er een donut en muffin bij. "Moet jij niks eten?" Vraagt Niall en ik schud mijn hoofd. "Nee, ik zit nog vol van het ontbijt en hou het liever gezond." Zeg ik en Niall fronst. "Waarom zou je? Je gaat naar de sportschool!" Zegt Niall verbaasd en ik grinnik. "Ja, maar alsnog." Zeg ik en Niall rolt zijn ogen. "Nu klink je net als een onzeker tienermeisje die denkt dat ze dik is maar het eigenlijk niet is!" Zegt Niall en ik schiet in de lach. Ik pak Niall zijn muffin en neem een grote hap en geef hem terug. "Dat bedoelde ik niet!" Roept Niall beledigd en ik grinnik. "Niet zo zeuren dan." Zeg ik met een lachje. "Oké meisje!" Zegt Niall met een kleine grijns en ik rol mijn ogen. "Ik zei toch dat ze hier waren!" Roept Harry door het hele café en we kijken beide om. Louis en Harry komen op ons aflopen en gaan zitten. "We gaan een uur eerder weg!" Zegt Louis en we knikken beide. "Heb je honger?" Vraag ik aan Harry die hongerig naar Niall zijn muffin kijkt. "Ja!" Zegt Harry en ik grinnik. "Als je van Liam zijn speeksel houd... Eetse!" Niall schuift de muffin naar Harry die een vies gezicht trekt en hem terug schuift. Niall glimlacht tevreden en begint met het eten van de muffin.
"Ik kan niet wachten tot dat de tour over is. Niet dat ik het niet leuk vind, maar ik mis mijn familie!" Zegt Louis ineens. "Ja, ik kan eigenlijk ook niet wachten. Lekker veel vrije tijd..." Mompel ik. Vrije tijd met Niall. "Ja, wat gaat iedereen eigenlijk doen?" Vraagt Harry. "Tijd doorbrengen met familie en vrienden, feesten en op vakantie." Zeg ik en ik hoor Niall lachen. "Feestbeest!" Lacht hij. "Ik ga naar huis naar mijn ouders en Gemma en dan zie ik wel!" Zegt Harry. "Ik ook denk ik!" Zegt Louis. "Ik wil nog meer van de wereld zien. Ik wil op vakantie!" Niall staart dromerig voor zich uit. "Zoals waar wil je heen dan, Nialler?" Vraag ik en er vormt een glimlach op zijn gezicht. Ongelofelijk schattig. De dromerige twinkeltjes in zijn ogen en een gelukkig glimlachje op zijn volle zachtroze lippen. "Heel veel plekken. Dubai, daar is de woestijn en het is daar warm en mooi. Of Bora Bora, mooi helder blauw water met witte stranden en huisjes op het water. En nog veeeel meer plekken!" Roept Niall dromerig en ik glimlach. "Dat klinkt best tof!" Mompelt Louis bedenkelijk. "Maar je mag toch niet mee!" Niall steekt lachend zijn tong uit naar een pruilende Louis.
"WE ZIJN ER!" Gilt Louis door de bus en ik schrik wakker van mijn slaap. Ik hef mijn hoofd op en merk dat ik over Niall zijn schoot gevallen was. Ik ga snel rechtop zitten en Niall glimlacht lief. "We hebben maar twee kamers. We hebben besloten dat als jullie samen gaan dat wij dan ook samen gaan!" Zegt Harry en ik grinnik. "Oké dan!" Zegt Niall die zijn koffer pakt en hem mee sleurt. "Jullie koffers lijken wel veelste vol!" Lacht Louis. "Niall heeft ze ingepakt. Of spullen gepakt en er in gegooid... Hoe je het ook wilt noemen. We hebben gevochten om ze dicht te krijgen!" Ik rol mijn ogen terwijl de rest in de lach schiet. Ik sleur netzoals de rest mijn koffer mee. We hebben de hele onderste verdieping afgehuurd. Aangezien we nogal vervelend kunnen zijn soms. Dronken over de gangen rennen in onze onderbroek. Of voetballen door de gangen. Liedjes gillen in plaats van zingen. Tja... Zo gaat dat eenmaal met een band van vier personen die zich gedragen als acht jarige.
Na het concert lopen we alle vier uitgeput maar opgewonden van adrenaline de kleedkamer in en ploffen neer op de bank. "Dat ging geweldig!" Roept onze manager vrolijk. "Goed he!" Zegt Louis op een eigendunk manier en ik grinnik. "Het einde van de tour komt maar jullie lijken het steeds beter te doen!" Zegt hij. "We zijn opgewonden voor het einde." Zegt Harry.
Tegen de tijd dat we terug naar het hotel kunnen en mogen ligt Niall te slapen op de bank. "Gaan jullie vast naar de auto. Ik maak Niall even wakker!" Zegt ik tegen de rest. Ze knikken en lopen naar de auto. Dacht ik. Zodra ik Niall een kort kusje op zijn lippen geef om hem wakker te maken hoor ik een stem en ik bevries. "IK WIST HET IK WIST HET IK WIST HET. IK KRIJG HONDERD EURO VAN HARRY. IK WIST HET!" Gilt Louis. Ik draai mijn hoofd naar de deur en Louis kijkt me blij aan terwijl ik mijn hoofd diep rood voel kleuren. "Aww arme Lili verlegen?" Pruilt Louis en ik bijt mijn lip. "Niet zeggen oké?" Zeg ik zacht. "Sinds wanneer?" Vraagt Louis en ik haal mijn schouders op. "Sinds Parijs I guess..." Mompel ik. "En sinds wanneer weet je dat je... Op jongens valt?" Vraagt Louis die op een stoel gaat zitten. "Sinds we uit gingen. Ik wou eigenlijk uit omdat Niall zei dat experimenteren het beste was." Zeg ik zacht. "Hij wist het al?" Vraagt Louis en ik frons. "Ja, blijkbaar, maar ik vroeg hem erover zonder te zeggen dat ik wat voor hem voelde en toen vertelde hij alles... Maar eigenlijk zijn we beide bi." Zeg ik zacht en Louis knikt. "Anyways ik hou me mondje wel dicht. Zie jullie in de auto dudes!" Zegt Louis en ik glimlach kleintjes. "Dankje Lou!" Zeg ik en Louis knikt en loopt weg. Ik druk een nieuw kusje op Niall zijn lippen en kietel hem in zijn zij en hij word wakker. Hij opent zijn ogen en kijkt me slaperig aan. Zijn wangen zijn rood van slaap en zijn haar is warrig. "We gaan terug... Kom!" Zeg ik en ik sta op en steek mijn hand uit. Niall pakt mijn hand en trekt zich omhoog. Ik sla mijn arm als ondersteuning om hem heen en hij legt slaperig zijn hoofd op mijn schouder. Zodra we bij de auto aankomen en Niall en ik eenmaal zitten glimlacht Louis blij naar ons. Eigenlijk naar mij want Niall slaapt alweer. "Ik krijg honderd euro van je..." Zegt Louis ineens tegen Harry en hij fronst. "Hoezo dat nou weer?" Vraagt Harry en Louis grijnst. "We hadden een weddenschap." Zegt Louis en Harry zijn ogen worden groot en hij draait met open mond richting mij en Niall. Wat ik eerst niet door had omdat ik een stiekeme selfie aan het maken was van een slapende Niall op mijn schouder. "Meen je dat Liam?" Vraagt Harry en ik kijk op. "Wat?" Vraag ik verward. "Jullie...?" Vraagt hij en hij wijst tussen mij en Niall. Ik voel mijn wangen rood worden en knik verlegen. "Maar niet zeggen want dan krijgen ze problemen. En jij ook als je mij die honderd euro niet geeft!" Zegt Louis en ik grinnik. "Ik zeg niks..." Zegt Harry en hij kijkt in zijn portemonnee. "Ik heb het nu niet. Je krijgt het morgen!" Zegt Harry en Louis zucht klagend. "Zeiksnor." Zeg ik en Louis kijkt me beledigd aan.
Ik zucht en kijk naar Niall. "Ik ga dat arme joch niet weer wakker maken!" Mompel ik en ik hoor Louis grinniken. "Dan doe ik het!" Zegt hij en hij buigt over de stoel en trekt hard aan Nialls haar. "LOUIS!" Roepen ik, Harry en Niall in koor. "Dat deed pijn!" Piept Niall en ik kijk Louis boos aan. "Daddy gets mad!" Knipoog Louis en hij springt uit de auto en Harey volgt. "Ik wil niet..." Fluisterd Niall slaperig. "Kom op mijn rug!" Zeg ik en ik ga naast de auto staan. Ik buig wat door mijn knieën en voel Niall op mijn rug klimmen. Ik gooi de deur dicht en loop achter Louis en Harry het hotel in. Ik hoor zachte snurkjes uit Nialls mond komen. Ik grinnik zacht en loop naar onze kamer. Louis ziet met moeite hebben met de sleutel van de kamer en helpt me. "Dankjewel Lou!" Zeg ik en hij glimlacht. "Handjes thuis!" Zegt hij met een knipoog en hij loopt zijn en Harry's kamer in.
Ik leg Niall op bed neer en trek zijn schoenen uit. Zijn sokken en broek volgen. Ik kleed mezelf om in een joggingbroek en ga in bed liggen naast Niall. Niall draait zich om en kruipt dicht bij me en ik glimlach. "Slaaplekker Boo." Mompel ik en ik druk een kus op zijn kruin. Ik krijg een klein snurkje terug en val zelf ook in slaap.
Made by Eline aka: SleepyTommo
JE LEEST
I Can Make This Feel Like Home. | Niam.| MPREG.
Fanfiction×2014/15 Niall.× ×2016 Liam.× Waarschuwing: Taalgebruik, sexueel getinte inhoud, mpreg en nog alle dingen waar een waarschuwing voor nodig is.