chapter 6

976 27 3
                                    

*Niall's p.o.v.*

Hij was aan het experimenteren?! Hij vind mij leuk?! Wow, dit had ik nooit verwacht. De knuffel daar midden in Parijs, het voelde zo vertrouwd, de andere twee kwamen aangelopen. "Zomaar een groepsknuffel zonder ons.", riep Louis lachend. Hij en Harry wurmde zich bij onze knuffel. "En? Wat hebben jullie allemaal al gezien in de 'city of love'?", vroeg Harry. "Niet veel, we hadden even wat gedronken in een café.", loog ik mompelend. We liepen met zijn vieren verder door de stad, toen we gebeld werden door onze tourmanager. "Hallo met Liam.", zei Liam toen hij op nam. Even bleef hij stil. "Ja, we komen er aan.", zei Liam, waarna hij op hing. "We moeten naar de Eifeltoren, daar staat onze lift te wachten om ons naar ons optreden te brengen.", zei Liam. "Op naar de Eifeltoren!", riep Louis en begon te lopen. Liam en ik bleven weer achter. "Hoe gaat het nu verder? Ik bedoel, het is beter dat niemand erachter komt en zijn we ehh samen?", vroeg ik zacht en keek op naar Liam. Zijn mooie mooie bruine ogen ontmoeten die van mij. "Het is inderdaad beter dat niemand het weet, nog niet in ieder geval. En ehhh,", zegt Liam met een klein, onzeker lachje. "En wil je?" Ik kijk hem vragend aan. "Wil jij mijn vriend zijn?", vroeg Liam zacht. Ik keek hem aan en lach. Ik knikte. Zijn ogen straalden, terwijl zijn wangen rood werden. "Komen julllie nog?!", riep Louis vanuit de tourbus. "Laten we maar gaan.", zuchtte ik. Liam knikte en we liepen naar de tourbus. "Liepen we te hard voor je Li? Je wangen zijn helemaal rood en je lijkt buiten adem te zijn.", zei Harry grinnikend. Liam lachte klein en keek mij aan. "Een beetje.", zei hij zacht.

"Jongens, jullie moeten bijna op ga je klaar maken!", hoorden we Lou roepen. "En waar zijn Liam en Niall." Liam haalde zijn lippen van die van mij af. Ik keek hem teleurgesteld aan. We stonden een kast in mijn kleedkamer. "Kom, we moeten ons klaar gaan maken.", zei Liam en opende de deur van de kast. Ik zuchtte en volgde hem uit de kast. Ik deed de deur achter me dicht en plofte naast Liam neer op de bank. "Ah daar zijn jullie. Liam ga naar je eigen kleedkamer en maak je klaar,", zei Lou die de kamer in kwam. "En kom daarna beide naar mij toe voor jullie haar." Lou sleepte Liam mijn kleedkamer uit en sloot de deur. Ik kleedde me snel om enn liep naarna naar Lou toe die bezig was met Liam zijn haar. "Wat heb je gedaan dat je haar zo in de war zit.", hoorde ik Lou zuchten. Ik ging op de stoel naast Liam zitten en grinnikte zacht. Woops, dat was mijn schuld.

Op eens hadden alle liedjes die we zongen een nieuwe betekenis. De meeste liefdesliedjes gingen nu over Liam. Ik pakte mijn accoustische gitaar om little things te spelen. "Ik daag jullie uit,", zei Harry. "Nu komt Little things en ik wil zien hoe stil jullie kunnen zijn tijdens dit liedje." Hij plaatste zijn vinger aan zijn mond en langzaam maar zeker werd het doodstil in de zaal. Ik begon met spelen. Liam kwam naast me zitten. "Deze is voor jou Niall.", zei hij zacht. Ik lachte en Liam begon met zingen. Ik was gefocused op mijn gitaar, maar voelde Liam naar me staren. Ik keek even naar hem op en lachtte.

"Goeie show, boys,", zei Harry. "Zullen we morgen de Eifeltoren omhoog gaan?" "Goed idee. Het is het beste uitzicht over de stad.", zei ik en lachte naar Liam. "Nou, ik ga slapen, tot morgen lads.", zei Louis en liep weg. "Ja, ik ook. Truste Niam.", zei Harry plagend. Beide Liam en ik kregen een rood hoofd. Harry moest een weten. Toen ook hij uit het zicht was verdwenen, pakte Liam mijn hand. "Kom je?", vroeg hij. Ik keek hem vragend aan. "Naar mijn kamer, kneus. Sheez, misschien moet je stoppen met je haar te blonderen, het slaat op je hersenenn.", grinnikte Liam. "Pas op of ik doe je haar door de war.", zei ik lachend terug en volgde Liam naar zijn kamer. Ik kleedde me om en ging in de bank zitten. Liam kleedde zich ook in comfortabele kleding om en kwam naast me zitten. "Wil je met mij toy story kijken?", vroeg hij pruilend. Ik lachte. Wat was hij lief zo. Ik knikte. "Yeah!", riep Liam vrolijk, pakte zijn laptop en startte Toy story op. Ik kroop tegen hem aan en hij legde zijn arm om me heen. Het voelde zo vertrouwd, alsof het nooit anders is geweest.

"Niall, wakker worden. De jongens zijn hier zo voor het ontbijt.", hoorde ik Liam zeggen en voelde een zacht kusje op mijn wang. Ik opende mijn ogen. Liam naast me en keek me lief aan. Ik plantte een kus op zijn lippen. "Morgen.", zei ik lachend. Liam lachte lief. "Morgen.", zei hij zacht. Ik kleedde me snel om en niet veel later werd er op de deur geklopt. Liam opende de deur. "Kunnen we niet beter drie hotelkamers boeken in plaats van vier. Jullie logeren toch heel de tijd bij elkaar.", gniffelde Louis. Ik liep naar de deur en haalde mijn schouders op. "Niall zei dat er een monster onder zijn bed lag en ik als Daddy moest hem redden.", lachtte Liam. Ik rolde lachend met mijn ogen. Ja. dat geloven ze. "We houden gewoon van gezelligheid, dus van mij mag het.", zei ik zacht. "We zullen het straks tegen Paul zeggen en die zal het wel regelen.", zei Harry. Dus zonder dat Louis en Harry iets door hadden, konden we dus toch samen een kamer delen.

I Can Make This Feel Like Home. | Niam.| MPREG.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu