chapter 10

855 23 0
                                    

*Nialls p.o.v.*

Ik kijk Liam met grote ogen aan, slik en schut mijn hoofd, terwijl Liam grijnst. Als de deuren weer open gaan, ren ik naar Louis en Harry en roep dat ze me moeten beschermen. "Ik weet niet wat je hebt gedaan, en dat wil ik niet weten denk ik, maar je hebt het vast verdient, wat Liam ook wil doen.", zei Louis lachend. "Ik giechelde en Liam wil iets gemeens doen.", zei ik pruilend "Wouw...", zei Harry. "Wat is er?", vroeg Liam die onschuldig aan kwam gelopen. Ik keek hem boos aan. "Waag. het. niet..", mompelde ik. Er verscheen een grijns op Liams gezicht. Ik was de hele dag alert en zorg dat ik bij de interviews die we vandaag hadden niet naast Liam zat, gewoon voor de zekerheid. Als Liam antwoord wou geven, keek ik hem eerst met een 'waag het niet' blik aan. Af en toe hoorde ik hem dan zachtjes grinniken. Hij kon toeslaan, elk moment, maar ik mocht het niet laten gebeuren. We hadden nu twee interviews en vanavond een optreden en de gedachten dat hij het mogelijk zou kunnen doen, maakte me nu al helemaal gek.

Ik kijk naar Liam en zijn grijns verteld dat hij al weet dat ik alleen al gek word bij de gedachten. Ik frons en kijk weg. Ik moet het uit mijn hoofd zetten, maar toch alert blijven... hoe?! Ik zucht en neem een slok van mijn water als er een vraag aan mij gesteld wordt. "Hm wat was de vraag?", zeg ik. "Dezelfde als die van mij.", lacht Harry. "En wat was dat?", vraag ik. "Wat je perfecte meisje zou zijn.", zegt de interviewer. Ik kijk grijnzend naar Liam, kijk grijnzend terug naar de interviewer en zeg: "Voor mij is iemand perfect als ze mij neemt zoals ik ben. Ik ben soms wat maf en giechel veel als ik je echt leuk vind. Ik heb een aantal slechte eigenschappen, maar als je die erbij neemt ben je voor mij perfect." "En wat vind je qua uiterlijk aantrekkelijk bij een meisje.", vraagt de interviewer. Ik zucht, ik hoef geen meisje, ik heb Liam. "Ik houdt niet zo van chocolade bruine ogen, geef mij maar gras groene ogen", zeg ik lachend. "Zoals die van Harry?", vraagt de interviewer. Ik kijk naar Harry en knik lachend. "Ongeveer jah.", zeg ik. De vraag gaat van mij, naar Liam. "Ik houdt niet zo van geverfd haar. Als je je ware haarkleur durft te tonen en er trots op bent, dan betekend het dat je jezelf durft te tonen en dat vind ik mooi aan mijn partner.", grijnst Liam. Ik geef hem een dodelijke blik en kijk daarna onschuldig naar Louis die de volgende is om de te beantwoorden. Louis, die naast me zit, zucht denkend als hij zijn ideale vrouw moet omschrijven. Ik pak lachend zijn hand vast. "Kom op Louis. je kunt het.", grinnik ik. "Mijn droomvrouw is Niall.", roept Louis lachend en slaat zijn armen om me heen. Ik kijk hem aan met een 'wat zeg jij nou weer blik' en knuffel hem terug. Ik ontvang een jaloerse blik van Liam en giechel. Snel sla ik mijn hand voor mijn mond en kijk Liam angstig aan. Liam grijnst. Ik zucht en ga weer recht zitten als de vragen weer verder gaan. Het eerste interview had ik overleeft, nog een en een optreden te gaan.

Ik zat in de tourbus, op weg naar het tweede interview en keek naar Liam. "Hey beauty.", zei ik lachend. "Wie ik of Harry met zijn mooie groene ogen? Of bedoel je toch Louis?", zei Liam plagend. "Li.", zuchtte ik zeurderig. Hij leek niet van plan mij aan te kijken. Ik keek weer voor me en deed mijn armen over elkaar. "Je krijgt het nog wel.", fluisterd Liam zachtjes in mijn oor. Ik kijk Liam met grote ogen aan, slik en schut mijn hoofd, terwijl Liam grijnst.

I Can Make This Feel Like Home. | Niam.| MPREG.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu