Pohled Petra:
Šel jsem se projít do města,musel jsem koupit něco rodičům, protože za něma jedu do Českých Budějovic. Těším se hlavně na mého bráchu Filipa,určitě natočíme nějaké video na YouTube. Byl jsem u pokladny, když v tom jsem uviděl nádhernou holku, hned jsem se zamiloval.....
Vím že jsem říkal že chci jenom Julií a sakra.....zase myslím na ni.....nemůžu si pomoct. Té holce mohlo být max. 18?
Líbily se mi na ní ty vlasy a šaty. Pustil jsem ji před sebe,aby nemusela čekat,protože mm hodně nákupu.Nákup:
Mléko
Cereálie
Rohlíky
Salám
Pití
Nutela
Šlehačka
Káva
Jogurty
Nanuk
Piva
Šampon
Nějaké sladkosti
A také jsem si musel koupit švýkačky,aby mi nesmrdělo z huby jak by řekl Pavel......Nemohl jsem na tu holku přestat myslet.
Pak jsem jel autem do Českých Budějovic,když v tom jsem potkal tu holku co v obchodě.
,,Kam jdeš tak samotná"?zeptal jsem se.
,,Na autobus jedu do Českých Budějovic."
,,To je ale náhoda já tam jedu taky".,,Nechceš svízt? "zavolal jsem.
,,Jo klidně"řekla mi.
A tak nastoupila. Pořád jsem se na ni díval a nemohl jsem s ní spustit oči.
,,Jak se vlastně jmenuješ"?zeptal jsem se.
,,Jana" odpověděla mi.
,,Hezké jméno"
Ten její hlas budu mít v hlavě zakódovanej.
Že ty jsi ten od slzy.řekla mi
Jo jsem.
Ježíši j tě poslouchám denně.Pohled Jany:
Ten Petr je hezkej. 😍😍😍😘😘
Usmála jsem se na něho a on mi úsměv oplatil.
Petr:
Vystupovat madam.
Políbil mi ruku a řekl,,snad se někdy zase potkáme.
Pohled Jany:
Petr Lexa mi tak pusu na ruku?
Tu ruku už si nikdy nesmiju😘Co myslíte jak to bude mezi Janou a Petrem?
Tak asi konečně našel svoji vyvolenou.
I když nejdřív toužil po Julií.😘
No jo....láska klame...😘😍Tuto kapitolu věnují Beatifully_Unfished
😃
ČTEŠ
Koho vlastně miluju
RomancePetr to má v životě těžké. Hlavně s holkama. Najde konečně tu pravou? A nebo bude navždy sám? To vše si přečtěte v mé knize.