Natáčení v Paříži (2. kapitola)

44 4 0
                                    

Pohled Petra:

Dnes jsem vstával brzo, protože jsem si balil kufr do Paříže kde budeme natáčet. Už jsem byl na letišti. Odlítal jsem z Prahy takže jsem daleko nemusel chodit. Jsem zvědavý na Paříž. Budeme tam čtyři dny, ne že bychom natáčeli 4 dny ale abychom si to tam také užili. A to se mi moc líbí. Zase se nasměju, protože Lukáš když vidí klobásky tak musí prostě ochutnat. A tomu já se vždy směju😁😁. Ještě si musím vyžehlit vlasy abych nedělal Lukášovi ostudu. Hezky vlásek po vlásku. Možná si říkáte že jsem horší než ženská...a máte pravdu....

Natáčení:

Když jsem dorazil na natáčení tak jsem tam uviděl osobu která mi byla povědomá. Asi jste už tušili kdo to je. Je to .... je to....Julie. Tak rád sem ji viděl. Chtěl jsem ji obejmout , ale nechtěl jsem aby to vypadalo , že jsem se zamiloval....ale počkat...já jsem se vážně zamiloval. Pak mi Lukáš oznámil že Julie s námi bude natáčet. Byl jsem šťastný nevěděl jsem co mám říct. Jen jsem věděl že je to dobrá zpráva.

Po natáčení:

Šel jsem přímo za nosem a to byla....cesta za Julií. Musel jsem ji říct že ji to dnes šlo jako by natáčela od malička. Ještě ji musím říct že ji miluju....docela se bojím nechci být na ni rychlý.

Julie:

Zastavila jsem se uprostřed chodníku a podívala jsem se na Petra.
Vše mi řekl jak mi to sluší. Ale pak mě zaskočil větou ,,miluji tě".
Řekla jsem si v hlavě: ,,co?" není divnej? Nemá horečku?"
Pak se snažil mi dát pusu ale já jsem ho zadržela.
,,Klid Petře ještě máš čas, nemůžu hned teď s tebou začít chodit však se ani neznáme. A věř mi že na světě je spoustu hezkých holek než jsem já řekla jsem.

Petr:

Jsou, ale nejsou takové jako ty. Ani jedna není taková Julie po které toužím. Julie já tě miluju a nikdy nepřestanu. To mi věř.

Julie:

Běž už domů musíš se z toho vyspat. Ještě si to rozmyslíš. Potkáš jinou krásnou holku se kterou budeš šťastný a na mě zapomeneš. Nebudeš vůbec vědět že nějaká Julie existuje.

Petr:

Ale já chci tebe, o jinou holku nestojím. ,,Ok" půjdu domů, ale ty mi slib že o nás dvou budeš ještě přemýšlet.

Julie:
,,Ok budu" řekla jsem tak zatím ahoj

Petr:
Ahoj

Tak to je zatím konec kapitoly. Dneska se pokusím napsat další.
Přeji příjemné čtení a doufám že se vám moje knížka bude líbit .😀

Koho vlastně milujuKde žijí příběhy. Začni objevovat