Rvačka a nalezení nové lásky

28 2 3
                                    

Pohled Petra:
Byl jsem v Přístavu. Když v tom jsem spatřil kluka od Julie. Začal mě mlátit. I železnou tyčí. Říkal ,,že ještě jednou udělám něco Julii tak mi ten obličej zmaluje". Řekl jsem ,, Může si zato Julie sama!!!!! A v tu mě odvážela sanitka do nemocnice.

Po probuzení:
Měl jsem otřes mozku. Když v tom někdo zaklepal. Řekl jsem ,,dále" . Přišla Jana. Nečekaně😁. Vrhla se mi okolo krku. Hodinu jsme si spolu povídali. Ale pak se stalo něco......naklonila se ke mně a začala mě líbat. Já jsem ji pomáhal. ,,Holky vy to možná nevíte, ale v líbání jsem dobrej" řekl jsem si v hlavě a musel jsem se zasmát. Ale pak jsem se odtrhl. Řekl jsem ,,Jano, já nemůžu". Rozbrečela se a utekla.Tak to asi nebylo moc dobré.
Chtěl jsem se vrátit ale nemohl jsem vyjít z pokoje.

Pohled Jany:
Tak tohle jsem nečekala. Zaklepala jsem na pokoj sestřiček. Dala jsem jim pro Petra dopis a řekla jsem ,,Dejte to zítra ráno Petrovi. Pak jsem utekla.

Ráno:
Někdo zaklepal..myslel jsem že je to Jana ,ale nebyla😢. Byla to sestřička. Do ruky mi dala obálku s dopisem a řekla že je to od nějaké slečny. Popsala ji. Už jsem věděl kdo to je. Jana.

Dopis pro Petra:
Ahoj Petře, chci ti už moc dlouho něco říct. Pořád na tebe myslím. Moje srdce mi napovídá že ti to musím konečně říct. Od té doby co jsem tě viděla jsi mi přišel jako hezkej ,chytrej kluk. Vím, neznáme se moc dlouho. Ale vím o tobě skoro všechno. Moc si přeju aby jsme byli kamarádi. Ale to asi těžko co?? No nic....čekala jsem to. Ale prosím tě....odpověz mi. Dopis dej sestřičkám a já si ho vyzvednu.

Pohled Petra:
Nemohl jsem tomu uvěřit. Přemýšlel jsem hodně dlouho co ji napíšu. A už jsem na to přišel. Tak jdu psát.

Dopis pro Janu:
Milá Jano,
taky k tobě něco cítím....lásku. Ale nedokážu si to přiznat. Chci se ti vyhýbat , ale nejde to. Jsi prostě nádherná. Já zato nemůžu. A s tím přátelstvím Souhlasím. Chci jenom abys věděla že tě moc miluju!!!! A že o tebe budu bojovat. Možná se z toho vyklube něco víc. Taky to dusím hodně dlouho v hlavě.

Pohled Petra:
,,Chtělo se mně brečet". Vím že se říká že chlapi nepláčou, ale když se jedná o lásku tak jo."

Pohled Jany:
Vyzvedla jsem si dopis. Hned jsem ho doma četla. U toho miluju!!!!! Jsem se rozbrečela. Nemůžu na něho zapomenout.

Tak tohle je další kapitola. Trochu delší. Doufám že se vám bude líbit. Budu ráda za vote i komenty. Moc děkuji čtenářům kterým se moje knížka líbí. A sledují mě. Ještě úžasní. Moc děkuji!!!!!😁😁😁😁💜 Omlouvám se předem za chyby.





Koho vlastně milujuKde žijí příběhy. Začni objevovat