Pohled Petra:
Dnes jsem měl odjíždět od rodičů odpoledne, takže jsem s Filipem stihl natočit video ,,sourozenecký tag". Ráno jsem se nasnídal a jako vždy jsem si šel vyžehlit své rozcuchané vlasy! Zapnul jsem si notebook a najel jsem na FB. Napsala mi Julie.
J: Promiň , Petře , ale zkrátka mě musíš pochopit.
P: Jj , chápu , už se o mě nemusíš starat. Ty si žiješ svůj život a já zase můj.
J: Ale , jsi na mě naštvaný , já to na tobě poznám.
P: Víš co?! Dej mi pokoj , už jsem se zamiloval do jiné , jenže zatím o tom neví. Já jsem o tebe stál a ty si mě odmítla. Tvůj problém . Nevíš o jakýho dobrýho kluka si přišla.
J: Tak držím palce👍👍 v lovení holek.
P: Díky zatím čau .
J: Ahoj.
Pohled Julie:
Na Petrovi mi záleželo , jenže jsem si našla kluka . Přece nemůžu chodit s někým , s kým jsem natáčela. Teď bych mu dala ještě jednu šanci , jenže nemůžu . To , jsem si měla rozmyslet dřív , když o mě stál a já jsem ho odkopla.
***
Petr
Už jsem odjížděl , svezl jsem i Janu. Dnes se hezky vyparádila. Ach jo... Ona je fakt úžasná .
***
Jana
S Petrem to bylo fajn. Ale nevěděla jsem co mu mám říkat , protože jsem se styděla . Mně je to takové trapné být se zpěvákem v autě . Ne, to není obyčejný zpěvák to je Petr Lexa a je rozhodně hezčí než jiní zpěváci (bez urážky). Jeho písničky jsou kouzelné. A nejen to i úsměv. Teda... on má všechno krásný ehm...Teda zatím co jsem viděla😂. V autě zpíval Pouta . Jeho hlas je kouzelný.
Tak další část je na světě. Doufám že se vám bude líbit.
Popřípadě dejte vote a zanechte komentář.
Ráda ocením váš názor na moji knihu.😁😁😁
ČTEŠ
Koho vlastně miluju
RomancePetr to má v životě těžké. Hlavně s holkama. Najde konečně tu pravou? A nebo bude navždy sám? To vše si přečtěte v mé knize.