Omluva

22 3 4
                                    

Pohled Petra:

Byl jsem doma. Jana byla v práci. Někdo zazvonil. Byla to Julie. Ještě pořád jsem byl na ni naštvaný,protože mě nechtěla.

Zeptal jsem se jí ,,co chceš?"
,,Šla jsem se ti omluvit za Marka."( Její kluk)řekla mi.
,,Co tak najednou a tak pozdě?" Odpověděl jsem.
,,Proč se neomluvil Marek sám?!ještě jsem dodal.
,,Promiň,nemám čas na tebe!!!!a na vaše kecy!!!!!!zabouchl jsem za ní dveře. Šel jsem natáčet video.

Pohled Julie:
,,Čekala jsem to že se se mnou nebude bavit. Byla jsem na něho naštvaná. Určitě měl čas, jen se semnou nechtěl bavit!!!!! No nic jdu domů.

Pohled Jany:

Byla jsem hodně utahaná, ale zato jsem se těšila, že si to aspoň chvíli užiju ten večer s Petrem, když pořád chodím z práce utahaná.Pozdravila jsem Petra a začala jsem ho líbat. Zamířila jsem do ložnice, když v to se o demně odtrhl.
,,Co pak? Ty už mě nemiluješ?"zeptala jsem se ho zaraženě.
,, Miluju, ale byla tady Julie, takže mi zkazila náladu.Odpověděl jsem.
Naštvala jsem se.
Byla jsem uražená a Petr mě utěšoval že se mezi nima nic nestalo.
,,A tomu mám jako věřit??!!
,,Nevím jestli mu mám věřit, zase je to moje láska. Řekla jsem si v hlavě.

Ráno:
Pohled Jany:
Ráno jsem byla pořád naštvaná. Ale ne tak moc. Ale pořád jsem s Petrem nemluvila.Chtělo se mi brečet.

Pohled Petra:

,,To jsou takový všechny holky?"
,,Nevím, jak to Janě vysvětlit, je strašně paličatá.
Do zítřka tu musím vymyslet.


Tak další kapitola je na světě!!!!
Jak to bude mezi Petrem a Janou?
Dají si pauzu?
Tak to se dozvíte v dalším díle,který vyjde brzy a to hned zítra.
Děkuji své sestře @natka1238

Koho vlastně milujuKde žijí příběhy. Začni objevovat