"Korkma ırzına geçmiycem "deyip kahakaha attım. Allah ım affet hiç ağzıma yakısmayacak kelimeler ama affet . AMİN...
.................
" Sadece seni biraz rahatlatıcaz"
Ağzına yakışmıyo madem niye öyle konuşuyon kız gerizekalı mısın kızım sen!!? Diye soran iç sesime
''Malesef iç sesim "diyerek cevap verdim . Cem bana dönüp
"Anlamadım bi şey mi dedin ?" Diye sorunca kafamı olumsuz anlamda sağa sola salladım . Ne !!? İç sesimle içimden konuşamam ki eğer içimden söylersem dış deil iç sesim komuşmuş olur . O zamanda iç sesim kendi kendine konuşmuş olur. Yalan mı ? Yalansa yalan de iç ses .... Tamam boşver susmak kabullenmektir inkar edemezsen..... Ben düşüncelerimle boğuşurken gideceğimiz yere yaklaştığımızı hissetim . Şaka şaka gördüm . Neyse -..
Kızım mal mal şakalar yapma Allah ım iç sesi olacağım başka insan evlatları bakın altını çiziyorum insan yok muydu ? Neden bu !? Yaw bu mal kuşlardan beynini almış . Gerçekten ! Acıyorum sana be ...
"Vaaay iç ses şimdi böyle mi olduk ne çabuk unuttun beni teselli ettiğin geceleri ha vay beağ vvvay beağğ"
"Ayşe beni korkutmaya başlıyosun . Ciddiyim . Bence arabayı ben kullanıyım sen bi sağa çek hadi güzelim hadi ." Diyen Cem le kendime geldim. Güzelim !?
"GÜZELİM!!?"
"Lafın gelişi söylemiştim sadece . "
"Ha iyi. "
Ya ufff rezillik rezillik üzerine ne kadar da mükemmel bi hayatım var benim . İyice sinirlenmiştim . Arabayı gideceğimiz yönün tersine çekip önce kırtasiyeye sürdüm . Kırtasiyeden renkli A4 kağıtları ve iki tane tükenmez kalem aldım. Cem in bakışları gülmeme sebep oluyordu . Tabi ben güldükçe Cem daha da tuhaf bakıyordu. Onu aldırmadan arabaya bindim elimdeki poşeti Cem e verdim . Artık pes etmiş olacak ki ses çıkarmıyodu. Arabayı çalıştırıp sürmeye başladım . Sahile yakın bir yerde park ettim . Deniz havasıyla yürümenin güzel olucağını düşündüm. Arabadan inerken telefonum çaldı. 'HALLEY=) arıyor...' yazıyordu. Nerdeyse geldiğimden beri Halil i aramamıştm . Eywah umarım çok kızmaz . Diyerek
telefonu açtım.
"Aloo canım napıyosuun " dedim sesimi sevimli yaparak .
"Eeee sen ölmemişsin ya ?"
"Ne ölmesi mal . Kim dedi sana bunu?"
"Ha sen ölmedin üstüne beni de aramadın . Hiç yakışmadı bu sana hemde hiç..!"
"Zamanım olmadı be yakışıklı"
"Ne halt yedin de zaman doldurdun?"
"Valla benm bi suçum yok her şey istem dışı gelişti . "
"Noldu ki ?"
"Ya aşkım şimdi..-" derken telefonum elimden alındı. Telefon elimden alan Cem e tip tip baktım.
"Buraya benim için geldiğimizi düşünüyodum . Sen demiştin! Sevgilinle sonrada konuşabilirsin di mi ?" Deyip piçimsi bi şekilde gülümsedi. Gözlerimi devirdim . Elinden telefonumu alıp cebime koydum . Ona 'o bnim arkadaşım' fln deme gereği duymadım . Ay ne biliim demedim işte. Hem ona ne . Sonra diim dde bni zaten sevgilin olmamasına şaşmadım . Bu tiple seni kim alır deip kahkahalarını çekemem .
"Nerden bilion öle diiceini!? Müneccim misin ?"
"Ay ne biliim iç ses geçer mi .!? Yok canım geçer tabi . Bi kere bu gıcık tamam mı kesin geçer "
"Kızım sanki yıllardır tanıyon . "
"Ya sen benden ne istion be !?"
"Ne istiycem kızım beni buraya sen getirmedin mi .!?"
"Sen ne dion ya!"
"Az önce bana bağırmadon ne istion benden die !"
"Ha yok be iç sesle konuşuodum. Her şeyide üstüne alın!"
"Offf gidicem artık ha! Niye geldik kızım biz buraya"
"Olm yürü git sanki zorla getirdik !" Dediğimde bana bi baktı kii... Öyle bi bakış yok.