Serkay
Sabah uyandım. Telefonumu almak için kalktığımda bir zarf gördüm. Neydiki bu. Acaba Cansu süpriz mi yapacak diye düşündüm. Ama içimde kötü bir his vardı.
"Yine mi süpriz yapacaksın Cansu hanım. "
Zarfı açtım ve okumaya başladım.13.07.2010
Serkay, sen bu mektubu okurken ben belkide Milanoya gitmek için uçağa binmiş olacağım. Belkide Milano'da ...
Seni bırakmak istemiyorum. Biliyorum, bu milano nerden çıktı diyorsun. Bende gitmek istemiyorum ama babam her şeyi ayarlamış ve gitmek zorundayım belkide bu bizim için daha iyidir demi ? Serkay, aşkım bizi, beni asla unutma. Bunu demeyi hiç istemiyorum ama ben 12 yıl orada kalacağım, belkide daha fazla ya da daha az. Bilmiyorum...
Serkay beni bekleme aşkım. Kendine yeni bir hayat kur. Mutlu ol, istersen herkez senin peşinden koşar. Biliyorum benden nefret ediyorsun. Hatta bütün sevgin nefrete dönüştü, belkide daha iyi oldu böylesi...
Sabah odana geldim. Her zamanki gibi o kadar güzel ve tatlı uyuyordun ki... Kıyamadım, dayanamadım. Zaten uyandırsaydım hiç gidemezdim, yanına yatıp seni izlemek o kadar isterdim ki...
Sonkez seni görmek, o kadar zordu ki...Son bişey daha SENİ SEVİYORUM. Ve hep seveceğim. Ama ben gelene kadar evlenmiş, ve çocuğun bile olmuş olacak. Hep mutlu ol. Erkek olursa ne koyacağını biliyorsun zaten. Belkide yeni isim seçersin. Kızın olursa adını CANSU koy olurmu. Onu benden daha çok sev. Benim için Cansu koyma. BIZIM ICIN KOY... CANSU KANISKAN
Gözlerimden yaşlar dökülüyordu. Ellerim, ayaklarım titriyordu. Kendime engel olamıyorum. Telefonla efecani aradım.
"E-e-efe ça-ça-çabuk gel." Dedim ve telefonu kapattım. 5 dakika sonra efecan geldi. Ben hala elimde mektupla oturuyordum.
Efecan elimdeki mektubu aldı ve okumaya başladı.
"Serkay topla kendini elbet bunun bir açıklaması vardır. "
"NE AÇIKLAMASI OLACAK BE 12 YIL KOSKACA 12 YIL !! "
"Cansu seni bırakıp gitmez."
"GITTI BILE GITTI"
"Elbet açıklaması vardır. Cansu bu, böyle bitirmez."
"AMA BITIRDI"
"Serkay abi çok kötüsün gel bi sakinleştirici iğne yaptıralım. Bu böyle olmaz."
"HAYIR. ISTEMIYORUMM."Efecan
Serkay birden fenalaştı ve bayıldı. Hemen hastaneye götürdüm. Sonra bizimkileri aradım. Duygu, Damla ve Zafer hemen geldiler. Biraz sonrada Gizem, Aylin, Caner ve Ibrahim geldi. Hepimiz odaya girmek istiyorduk. Hepimizi alamazlarmış.
"Ya bence erkekler girsin." Diyen damlayı herkez onaylayınca içeri girdik. Serkay uyuyordu. Aynı cansunun bahsettiği gibi. Ayrıca Cansu diye sayıklıyordu.Duygu
"Cansu niye durduk yere gitsin ki. Hemde Milanoya 12 yıllık. " Diyen Ayline baktım.
"Her şeyin mantıklı bir açıklaması vardır. Cansu dan bahsediyoruz. Cansu serkaydan asla vazgeçmez, vazgeçemez. " dedim. Kendimi çok kötü hissediyorum. İçerden Efecan çıktı.
" Sayıklıyo, CANSU diye sayıklıyo. Sayıklıyo." Diyince hemen Efecan a sarıldım. Çok kötüydü Efecan. Elleri titriyordu. Damla nın orcunu aramasıyla Orçun da hemen geldi. Yaklaşık 2 buçuk saat sonra Serkay uyandı. Hastaneden çıktık ve Serkay lara geldik. Kimse konuşmuyo, birbirinin yüzüne dahi bakmıyordu. Ben Efe'nin omzuna kafamı koydum. Damla, Orçun'un. Aylin, Caner'in. Gizem de Damlaya koydu kafasını. Ibrahim ve Zafer ise bi köşeye geçmiş kendi halindeydi. Serkay... Serkay'a ne demeli, o ise yere oturmuş gözlerini halıya kenetlemiş ve ileri geri sallanıyordu.1 ay sonra
Efecan
Serkay'ı evde tek başına bırakmamak için onlarda kalıyordum. Serkay hiç iyi değildi. 1 ay boyunca doğru düzgün yemek yemiyor ve hiç konuşmuyordu.
Sabah ilk gelen Duygu oldu. Beraber serkay'ın odasına çıktık.
"Serkay yeter abi, topla kendini bu yaptığın Cansu yu geri getirmez, saçma sapan davranma ve artık konuş bizimle. " olmuyo konuşmuyo. Serkay'ı omuzlarından tutup sarstım. Hala konuşmuyordu.
"Affet beni kardeşim" dedim ve Serkay'a asla yapmayacağım bir şeyi yaptım. Ona tokat attım. Serkay'ın refleksi çok kuvvetli olduğu için beni ani bir hareketle omuzlarından tuttu ve...
"Serkay" diye bağıran Duygunun sayesinde serkay beni bıraktı ve kendine geldi.Yeni hikayemle karşınızdayım umarım beğenirsiniz.
BuseDemirci1907 nin YENİ ÖĞRENCİ (CANSER) kitabı da çok güzel okumanızı tavsiye ederim. Ilk bölüm kısa oldu. Ama hikayemi severseniz sonraki bölümleri uzun yazacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Affet
Fanfiction13.07.2010 Serkay, sen bu mektubu okurken ben belkide Milanoya gitmek için uçağa binmiş olacağım. Belkide Milano'da ...