Kız bizi asansöre bindirdi ve 4. Kata çıkardı. Ordan bir odanın içine girdik ve...
Karşımda onu göreceğimi hiç düşünmemiştim.
"Senin burada ne işin var? "
"Ben SERKAY TÜTÜNCÜ. TÜTÜNCÜ HOLDINGIN Patronu. "
Totonco holdongon potrono.Bir dakika lan ne demek Serkay patron. O bişey yapamazki. Hem babasına noldu lan !!
Dur lan dur, Serkay patron demek onla iş yapcam demek. Hayır hayır yapmam ben onla iş. Yürüyün gidin. Ama babam herzaman bu dosyayı işe geçirmek istemişti. O yüzden bunu yapmak zorundaydım.Toplantıya başladık ve Murat ile projeyi anlatmaya başladık. Proje bitince oturduk ve yorumları bekledik. Karşı taraftan onay alınca da projeyi tanıtacağımız ve anlaşma yapacağımız Almanları aradık. Yarın Antalyadaki ######## otelinde görüşecetik ve görüşme 1 hafta sürecekti.
"Bugün akşam yola çıkıyoruz. " diyen Serkayın sekreterine baktım. Ne bu akşam mı? Hemen hazırlanmam lazım. Of ya of...
Hemen toplantıyı bititrdik. Ben direk eve gittim. Hemen Duyguyu aradım. Açmadı, ya nasıl açmaz ya... Tekrar aradım açmadı.
'Kesin Tuval bunu esir almıştır' dedim içten içe. Hemen aylini aradım. 2. Çalışta açtı.
"Aylin çabuk bize gel" dedim ve telefonu yüzüne kapattım. 10 dk sonra aylin geldi.
"Kızım noldu bişey mi oldu ? "
"Ya Canım siz Canerle dışarıda felan mıydınız ay çok özür dilerim ya. Caner gel içeri gir. "
"Ya Duyguyu aradım açmadı. Bu akşam Antalyaya gidicem 1 hafta gelmeyeceğim, hazırlanmam lazım bana yardım et. Lütfen. Caner çok özür dilerim ama 1 hafta olmayacağım başınızı dinlersiniz. ""Sorun sadece hazırlanmakta değil, ben oraya Tütüncü holdingle gidicem."
"Serkayın babasıyla "
"Hayır bir dakika. Dün Serkay bize işin başına geçtiğini demişti. Babası rahatsız da "
"Oha ya "
"Aylin yardım et bana "
"Aşkım sen otur istersen ya da gez sen bilirsin. Ben seni ararım gezersen."
Hemen yukarıya çıktık. Bir sürü kıyafet koyduk."Aylin ben napacağım ya. Onu gördükçe kalbim kötü oluyor, kendimi suçlu gibi hissediyorum, gözlerim istemsizce doluyor. Böyle yüzüne bile bakamıyorum, yüzüne baktıkça acı çekiyorum. Keşke ölsem daha iyi olurdu diyorum, bazen. Kaçıp gidesim geliyo, ama her seferinde karşılaşıyoruz. Daha sabahın köründe karşılaştık, kolum o yüzden böyle oldu. Sabah spora çıktım, dalgındım. Biriyle çarpıştım, elini tuttum ve ayağa kalktım, göz göze gelince, gözlerine bakarken kendimi gördüm. Ne kadar salak olduğumu ikimizede acı verdiğimi gördüm... "
Aylinle bunun hakkında defalarca konuştuk.
"Ya çok saol Aylinim. Sen dersin artık Duyguya dersin aşkım. Hadi görüşürüz bitanem"
Dedim ve sıkıca sarıldım ayline vedalaştık ve aylin gitti. Saate bir baktım, 7.20 ydi. 7.30 beni evden alacaklardı, yemek yiyecektik ve daha sonra yola çıkacaktık.Aslında elbise giymeyi düşünüyordum ama elbise giyersem arabada rahat olamam. O yüzden şort giymeye karar verdim.
Üstümü giyindim 5 dk sonra zil çaldı, hemen kapıyı açtım ve evden çıktım, arabaya bindim. Ünlü bir restoranta gittik. Yemeklerimizi sipariş ettik ve yedik. Hesabı ödedik ve yola gideceğimiz arabanın gelmesini bekledik.
Birden bir limuzin geldi. Dur bi dakika bu limuzin bizim mi? Limuzinlemi gidecektik. Oha çok güzel. Kim bilir içi nasıldır? Allah bilir. Yaaa çok güzel. Şoför Hasan abi bize kapıyı açtı ve içeri girdik. Allahım sana geliyorum, uyuyo falanmiyim lan ben!!
Koltuğa oturdum. Telefonumu aldım ve Ayline mesaj attım.
Whatsap grubu
Kardeş
Kızım şuan limuzindeyim burası mükemmel ya. Keşke sizde olsanız.Daha sonra snapchata girdim ve selfie çekilip hikayeme ekledim.
Yol uzundu, tek başıma sıkılacaktım. Tek başıma diyorum, çünkü Serkay ile aramız iyi değil."Hasan abi şarkı açsana " dedim bağırarak. Hasan abi duymuş olacakki şarkıyı açtı. Şarkıyı duyunca telefonu elimden düşürdüm.
Bu şarkı, bizim şarkımızdı. Serkayla birbirimize baktık. Ona öyle bakmayalı yıllar oluyordu. Gözlerim dolmuştu, bunu oda farketmiş olacaktı ki gözlerini kaçırdı.
Koltuğun yanındaki düğmeye bastım ve koltuk yatağa dönüştü. (Ne hayal gücü ama ) Yatağa yattım ve gözyaşlarıma engel olamadan aglamaya başladım. Telefonumu elime aldım. Aylinden mesaj gelmişti.
Whatsapp grubu
Canım: Resim atsana kızım.
Limuzinin resmini çekip attım.
Aşkım: Her ne kadar sana kızgın olsamda... ne lan bura 😆😆
Siz: keşke burada olsanız 😊Peçete aldım ve yüzümü sildim. Ağlamak bile onu hatırlatıyordu bana. Adım atsam aklıma o geliyordu. Dayanamıyordum. Nerden çıktın sen karşıma ya.
Sabah olmuştu uyuyakalmışım. Bir baktım ki gelmişiz. Arabadan indik, ve otele girdik.
Şöförümüz Hasan abi resepsiyona gidip odalarımızı ayarladı ve yanımıza gelip anahtarı verdi.
"Bir dakik neden bir anahtar var"
"Bilmiyorum Cansu hanım. Serkay bey adına sadece bir zerasvasyon var."
Hemen Murat'ı aradım.
"Murat neden 1 oda ayıttırdınız ? "
"Bilmem, o işle Atakan ilgilendi."
"Yanında mı Atakan versene"
"Alo Atakan neden 1 oda ayıttırdınız? "-...
"NE !!!
KISA OLDU FARKINDAYIM.
Sizce noldu ?
12 vote ve 15 yorumda yb gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Affet
Fiksi Penggemar13.07.2010 Serkay, sen bu mektubu okurken ben belkide Milanoya gitmek için uçağa binmiş olacağım. Belkide Milano'da ...