"Siz evlisiniz "
"Ne demek evliyiz !!! "
"Sizi evli biliyorlar"
"Nasıl ya!! "
"İşi istiyorsan evli gibi davran " dedi ve kapattı.
Serkay bana bakıyordu.
"Bizim evli olduğumuzu söylemişler. İşi istiyorsan evli gibi davran dedi ve kapattı. "
Serkay hemen Atakan'ı aradı.
"Açmıyor "
"Malesef"Evet Serkayla evli olmak güzeldi ama ben bunun gerçeğini yaşamak istiyordum...
Neyse Serkayla odaya çıktık. Çift kişilik bir yatak vardı. Resepsiyona dedik ama yatak eklemediler. Allah karetsin ya. Geldiğimizde sabahtı. 8.30 du.
"Hazırlanda kahvaltıya inelim" dedi başımla onayladım ve bavulumu karıştırmaya başladım. Kıyafetlerimi aldım ve banyoya girdim. Üstümü giyindim. Kalpli küpelerimi taktım ve saçımı tarayıp saldım.
Banyodan çıktığımda Serkayda üstünü giyinmişti. Beraber aşağıya indik. Yemeklerimizi aldık ve bir masaya oturup yemeğe başladık. Yemek bitincede kalkıp havuz başına gittik.
"Ben havuza gircem" dedi. Ve odaya gitti. Canım hiç bişey istemiyordu. 5 dk sonra Serkay geldi. Ve havuza atladı.
Gözlerimi yere kenetlemiştim. Hiç bir şey yapmıyor, düşünmeye çalışıyordum olanları. Canım sıkılmıştı. Ben böyle yaşamak istemiyordum, iki farklı şirkettik biz ve evli olamazdık. Evli olmayı bırak sevgilide olmazdık, olamazdık. Tamam kabul ediyorum onu her gördüğümde kalbim deli gibi atıyor, ona aşığım kabul ediyorum. Gözlerinin içine bakınca orada kayboluyorum. Ama olmayacak hayaller, ben onu Milanoya gidip 6 yıl bıraktım ve her şey bitti...
En iyisi Duyguyu aramak. Önce mesaj atayım efecanlaysa.
Gönderilen: Aşkım
Hey napiyorsun, hiç mesaj atma sen.Gelen: Aşkım
Ya canım Efecanlayım.Gönderilen: Aşkım
Neyse sonra konuşalım.Of ya. Aylinde canerledir. Neyse boşver. Canım çok sıkılmıştı. Ve çok bunalmıştım. En iyisi içecek almak. Bara gittim, sıra vardı ve mal gibi sıraya geçtim. 5 dk sonra sıra bana geldi.
"Meraba"
"Meraba"
"Ben bi meyve kokteyl alicam" dedim ve 5 dl içinde hemen hazırladılar.
"Teşekkürler " dedim vs içeceği alıp havuz kenarına oturdum. Koktelyi içerken kendimi derin düşüncelere bıraktım. Serkayın seslenmesiyle normal hayata geri döndüm."Efendim"
"Hadi odaya çıkıp hazırlanalım. Yemek yiyelim, sonrada toplantı var. "
Odaya çıktık.
"Mümkünse banyoda üstünü giyin de çık. Ayrıca çıkmadan kapıyı tıklatta bende üstümü giymiş olayım."
"Peki. Cansu hanım, başka ne emrederdiniz."
"Ne mi emrediyorum, git ve gir banyona " dedim bağırarak. Hemen banyoya girdi. Bende hem kiyafetlerimi yerleştiriyor hemde kıyafet seçmeye çalışıyordum.
"Hah bak bu olur. " dedim ve hemen üstüme giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Affet
Fanfiction13.07.2010 Serkay, sen bu mektubu okurken ben belkide Milanoya gitmek için uçağa binmiş olacağım. Belkide Milano'da ...