Ve beklenen ama sınır dolmadan gelen yeni bölüm geldii.
Gözlerimi açtığım da nerde olduğum hakkında bir bilgim yoktu. Ama hastane de olduğumu tahmin edebiliyorum. Yanımda Serkay vardı.
"Iyi misin?"
"Evet"
Hastaneden çıkışımızı yaptık ve otele doğru gitmek için arabaya bindik. Iş anlaşmamız tamamlanmıştı ve akşam dönecektik. Bugün son günümüzdü ve hiç keyfim yoktu. Aşağıya indik ve Serkay havuza girdi. Bense kenarda oturdum ve yavaş yavaş limonata mı yudumlarken telefonumla uğraşmaya başladım. Iyice sıcak basmaya başlamıştı ve havuza girmek serinlemenin tek yolu gibi gözüküyordu. Odaya çıktım ve bikinimi giyip havuza indim. Havuza balıklama atladım ve suyun altından karşıya kadar yüzdüm. Havuzda sıkılıyordum, açılmıyordum her yer alçaktı. Havuzdan çıktığım da SERKAY çoktan çıkmış ve kurulaniyordu.
"Ben denize gidicem"
"Tamam beraber gidelim"
Beraber denize gittik. Otelimizin kendine ait bir iskelesi vardı ve iskeleye çıktık. Deniz çabuk derinlesiyordu. ilk olarak merdivenin yanında atlamak istedim. Ama derinlik 3M imiş yetmezdi bana daralıyordum. Obur yere gittim biraz yüksekti ve derinlik 5m idi. Tam atlayacakken yanımdan biri atladı ve üstüne düşmemek için alamadım. Ve bu öküz SERKAYDI. Umrumda değildi atladım. Suyun altında kalmak istedim hiç çıkmamak burda kalmak ölmek ya da boğulmak ama çıkmamak. Bi güç tarafından çekildim ve bunun kim olduğunu tabiki biliyosunuz.
"Ne var ?"
"Ölmek mi istiyosun ?"
"Evet"
"Bende istiyorum ama olmuyo, ölürsem her şey daha imkansız olabilir."
Serkayin dediği cümleler karşısında konuşmadım. Gözlerimizi birbirimize kenetlemistik. Ne ben ceviriyodum kafamı ne de o ?
Hala seviyo olabilirmiyim ki onu bilmiyorum. Ya da biliyorum. Bilip bilmediğimi bile bilmiyorum. Ve daha hala SERKAYLA bakışıyoruz. Ve bu defa ben çekiyorum gözlerimi ve merdivene doğru yüzmeye başlıyorum.
"Artık otele gitsek "
"Tamam" serkayin sesi ile iyice hızlanıp merdivenden çıktım ve şezlonglara gidip havluma kurulandim. Ve otele doğru gitmeye başladım. Otele geldim ve bir soğuk su istedim. Ben suyu içerken Serkay gelmişti odaya çıktık. Serkay duşa girdi ve üstünü değiştirip duştan çıktı bende kıyafetlerimi aldım ve duşa girdim. Buz gibi soğuk suyu açtım ve altına girdim, üşüyordum ama iyi geliyordu. Dusumu aldım ve üstümü giyindim.Üstüme siyah bustiyerimi altıma beyaz sortumu giydim. Üstüme de kareli kırmızı gömleğimi geçirdim. Altıma da siyah topuklularimi giydim. Saatimi ve küpelerimi taktım. Ve saçımı kuruttup at kuyruğu yaptım. Ve banyodan çıktım. Serkay da hazırlanmıştı ve akşam yemeği için aşağıya indik. Yemeklerimizi aldık ve yemeğe başladık. Yemeklerimiz biter bitmez odaya çıktık ve valizlerimizi hazırlamaya başladık. Bütün kıyafetlerim 1 valizi doldurdu. 2.valize de ayakkabılarımı ve çantalarımı koydum. Valizlerimi örttüm ve valizlerimi alıp sürmeye başladım. Serkay çoktan gitmişti. Öküz işte insan yardım eder pis gıcık. Asansörü çağırdım ve bindim. Aşağıya inince resepsiyonun orda oturan Serkay'ı gördüm. Şoför Hasan abi çıkışlarımı yaptırdı ve o müthiş limuzinimize bindik. Kulaklığımı çıkardım ve müzik dinlemeye başladım. Uzun bir yolculuk olacağa benziyordu. 8 saatlik yolun ardından gelmiştik, yol boyunca hiç uyumamıştım ve cok yorulmustum. Eve girdim ve direk kendimi yatağıma fırlattım.
Alıcı gibi dış kapıyı vurma sesleri ile uyandım. Direk koşup kapıyı açtım ve direk odama koşup tekrar yatağa fırladım. Aylin bu sefer de yatağımın üstünde tepiniyordu.
"Ya kızım bi git"
"Cansu kalk kahvaltı edelim"
"Saat kaç? "
"10"
"Yuh kızım git ya, yorgunum ben"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Affet
Fanfiction13.07.2010 Serkay, sen bu mektubu okurken ben belkide Milanoya gitmek için uçağa binmiş olacağım. Belkide Milano'da ...