Zdravím čtenářě !
Jak už jsem psala, tento příběh jsem jen tak skládala v hlavě, takže není úplně perfektní. Jestli teda najdete nějaké chyby ( ne jen pravopisné ) tak mi dejte vědět. Snad se vám příběh bude líbit, přeji pěkné čtení !
vysvětlení :
( t.j) - Tvoje jméno
( b.v) - barva vlasů
(b.o) - barva očí
zbytek kdyžtak dopíšu.
Shirubi- chan ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Její příběh začal když utekla z domu, sama, promoklá a promrzlá do morku kostí. Nikdo z konohy si nepamatoval kdy naposledy tak moc pršelo. Anbu měli další misi, to nebylo nic nového. Vše proběhlo tak jak mělo a když se vraceli do Konohy, probíhali malým lesem docela daleko od vesnice. Jeden z Anbu si všiml pohybu v křoví a zastavil. Všichni udělali to samé a připravili se k boji. Jeden z nich, s šedými vlasy a maskou, vypadající jako kočka, popošel blíž. Pomalu odkryl větve křoví a vytáhl kunai, připraven zaútočit. Rychle kunai sklopil, když spatřil malou holčičku ( bylo ti 6 ) sedící na mokré zemi. Tvář měla od krve a byla celá od hlíny. Její velké, (b.o) oči se na něj podívali a na jejích ústech se objevil malý úsměv, i když vypadala, že jí je do breku. Kakashi se podíval na ostatní anbu a ti jen kývli hlavou.
A teď si tady, ve vesnici, kterou považuješ za domov, i když víš, že sem nepatříš. Bydlíš u Kakashiho, který měl od Hokageho za úkol se o tebe postarat. Postupem času jste si na sebe zvykli a ty jsi ho začala považovat za rodinu. Skoro jako otce, jelikož si svého nikdy nepoznala ( omlouvám se těm co mají s tátou dobrý vztah ). Kakashi tě naučil spoustu věcí dřív než jsi je měla umět. Věděl, že jsi chytrá a dobře se učíš a proto už jsi byla Jounin ve svých 9 letech. Je to trochu zvláštní, ale neměli tě co učit. Byla jsi výborný žák a ninja. Jediné čeho se obával, byla zvláštní jizva na tvém levém rameni. Při boji ti začala trochu svítit a tvoje oči měnili barvu z ( b.o) do bílé. Když ti bylo 10, začalo to být ještě horší. Začala jsi ztrácet pojem o tom co děláš. Když jsi byla na jedné ze svých misí s Kakashim, dostali jste se do boje s nepřáteli. Znovu, ta jizva a oči. Cítila jsi, že tvoje síla je čím dál tím větší a i když si porazila nepřátelé, nebylo to dost. Otočila jsi se ke Kakashimu, rozeběhla ses a zaútočila. Jediné co si pamatuješ bylo, že si se další den probudila v nemocnici, s obvázaným ramenem. Pomalu si se učila kontrolovat svoji sílu. Po tom, co jsi chtěla zabít ( nevědomky ) Kakashiho, jsi už nikdy nepoužila tuto sílu. Pokaždé, když jsi sundala obvaz na ruce, který překrýval jizvu, se to zase stalo. proto jsi ho tam nechávala a lidem, kteří o té jizvě nic nevěděli, jsi říkala, že to je jen zlé zranění. Později hokage došel k tomu, že v sobě máš démona. Nějak jinak to nenazval. Nikdo nevěděl co přesně to bylo, ale rozhodla si se, že to jednoho dne zjistíš. Zatím bude bezpečnější, když si obvaz necháš na sobě a to co je v tobě, tam zůstane...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Okay, okay. Vím, je to trochu zmatené, ale jak bude postupovat příběh tak se to vysvětlí ( pokud se do toho sama nezamotám ). Takže, piště komentáře a další kapitola už bude pokračovat s příběhem !
1.Kapitola - PŘICHÁZÍ NARUTO UZUMAKI ! ~
ČTEŠ
Naruto characters X reader
FanfikceVšichni znáte příběh o chlapci, který měl v sobě 9 ocasou lišku. Víte ale jaký je příběh dívky jménem ( t. j ) ? Té dívky, která stála po jeho boku společně se Sakurou, Sasukem a ostatními. Přesně té dívky, co mu věřila a byla stále s ním. ( T. j. )...