Zdravím všechny !
Ano, po hodně dlouhé době přidávám novou kapitolu. Moc se omlouvám, ale nestíhám nebo....Ehm.. Se mi nechce. Ještě k tomu jsem procházela takovým tím divným obdobím xD. No to je jedno, každopádně mě hrozně potěšili komentáře co jste mi psali, protože jsem netušila, že to někdo bude číst a že se to někomu bude líbit.. Takže DÍKY !!! A budu se snažit dávat nové kapitoly častěji.
Z křoví vylétly čtyři kunaie a zabodly se do Kakashiho. Všem se zatajil dech a čekali co se bude dít dál. Mě bylo jasné, co.... Kakashi samozřejmě není hloupý a proměnil se v dřevo dřív, než mu kunaie mohly ublížit. Všichni se tvářili překvapeně, ale i naštvaně, protože se zase nepodařilo Kakashiho přemoct.
Sasuke i Sakura se přemístili jinam. Teď je řada na mě...
Přesunula jsem se blíž k Sakuře, cítila jsem její chakru.
Sakura :
Hm ? To je Akari. Nevšimla si mě, takže je to v pořádku. ,,Sakuro ? " ozvalo se za mnou, když jsem se ohlédla, stála tam Akari a usmívala se na mě.
_________________________
Vůbec nic si nepamatuju, kam zmizela Akari ? Kde jsem ?
Co se děje ?Rozhlédla jsem se okolo sebe, ale nikde nebyla.
,,Sa-Sakuro...." ozval se známí hlas . ,,Sasuke-kun !" vykřikla jsem a s úsměvem jsem se ohlédla za sebe. U stromu seděl zakrvácený Sasuke. Po celém těle měl zabodané kunaie a celý se třásl. Do očí se mi nahrnuly slzy a já už jsem to nevydržela. Vykřikla jsem a omdlela.
Akari :
Ou, Možná jsem to trochu přehnala....Ale měla by poznat, že to je genjutsu.
________________________________________________________________
Sasuke :
ten výkřik, to musela být Sakura.
,,Taktická znalost ninji číslo dvě, Genjutsu. Sakura se nachytala snadno." Za mnou se objevila Akari a opírala se zádama o strom.
,, Já nejsem jako oni."
s Akari už jsem bojoval a určitě bych vyhrál, ale chtěl jsem jen poznat její styl bojování. Tentokrát jí ukážu, co ve mně je.,,Tak to jsem zvědavá, předtím ses moc neukázal."
Akari :
Sasuke z kapsy vytáhl shurikeny a hodil je po mně, bez námahy jsem se jim vyhla a odskočila. Hodil po mě další a stejně jako ty předešlé, pro mě nepředstavovali problém. znovu jsem odskočila. Sasuke se najednou objevil za mnou a kopl mě, útoku jsem se však ubránila. Chytla jsem ho za nohu, on se napřáhl a chtěl mi dát pěstí. Chytla jsem mu i ruku, pak druhou nohu a když byly moje ruce zaměstnané, Sasuke se natáhl pro rolničku. Rychle jsem ucukla a odkopla ho dál ode mě.
,,Fajn, uznávám. Jsi jiný než ti dva. Ale lepší než já ne...." ušklíbla jsem se. Prostě mu neudělám tu radost a nebudu mu říkat, že je lepší... I když je pravda, že se k rolničce dostal nejblíž.
Bez toho aniž by nějak reagoval na mou poznámku udělal rychle několik znaků rukama. Katon : Goukaku no jutsu. Tohle by genin v jeho věku ještě neměl umět....Ehm ehm...Až na mě. uměla jsem to, co jsem neměla už v osmy. Okay, to sem nepatří.
Z jeho pusy vytryskl oheň a udělal do země velkou díru. Já jsem mezitím odskočila.
Sasuke :
ČTEŠ
Naruto characters X reader
FanficVšichni znáte příběh o chlapci, který měl v sobě 9 ocasou lišku. Víte ale jaký je příběh dívky jménem ( t. j ) ? Té dívky, která stála po jeho boku společně se Sakurou, Sasukem a ostatními. Přesně té dívky, co mu věřila a byla stále s ním. ( T. j. )...