Slunce prosvítalo okny do tichého pokoje ve kterém spala dívka. Dnes byl den, kdy měla za úkol něco pro ni neobvyklého . Bylo to trochu jiné než mise co mívala.
BEEP BEEP BEEP !
Z pod deky se vynořila ruka a zaklapla budík. Pokojem se opět rozlehlo ticho.
Pohled Akari ( čtenáře )
Promnula jsem si oči a zívla. Dnes mě čeká zajímaví den, jsem zvědavá do jakého týmu bude Naruto zařazen a kdo bude jeho sensei. Odkryla jsem deku a posadila se. Náhlé světlo mě nepříjemně štípalo do očí. Dobelhala jsem se do kuchyně a něco málo snědla. Poté jsem se trochu upravila, abych vypadala alespoň trochu jako člověk, a oblékla se.
Kráčela jsem k akademii, ale zastavil mě známí hlas. ,,Bojuj srabe !" ozvalo se z dálky. Ten hlas nemůže patřit nikomu jinému než Konahamarovi. Přišla jsem blíž, abych viděla co se děje. Konohamaru ležel na zemi a Naruto stál před ním.
Naruto :
,,Co to děláš, Konohamaru ? " zeptal jsem se zaraženě. Věděl jsem přesně co má v plánu, ale rozhodně to dělá špatně...
,,Nic lepšího jsem od někoho takového ani nečekal." odvětil Konohamaru.
,,Já jsem nic neudělal " nechápavě jsem se na něj podíval. Konohamaru vstal a zakřičel : ,,Bojuj čestně a poctivě ! "
,,Promiň, ale musím teď jít na zahajující setkání..." řekl jsem pyšně. ,,Zahajující setkání." zopakoval Konohamaru. ,,Ode dneška budu ninja !" ukázal jsem na svoji čelenku a sledoval jak se na ni Konohamaru s úžasem dívá .
Pohled Akari :
,,Naruto... Přestaň se vytahovat a pojď už." pobídla jsem ho s úsměvem. ,,He? Jak dlouho už jsi tu ? " zeptal se šokovaně. ,,Docela dlou- au Konohamaru pozor !" zasmála jsem se když na mě konohamaru skočil, aby mě obejmul. ,,Vy dva se znáte ?" Naruto ukazoval na mě a zpátky na Konohamara. ,,Ano ! Akari-chan mě naučí spoustu věcí a pak budu lepší než ty ! Je to tak, Akari-chan ?" Konohamaru okolo mě poskakoval a třásl mi rukou. ,,Ano...Ano...Možná tě něco málo naučím, ale teď už musíme jít, viď Naruto ?" jemně jsem od sebe odstrčila Konohamara a usmála se. ,,Jasně Dattebayo!" Naruto mě chytl za ruku a pospíchal dál od Konohamara. Chvíli mezi námi bylo ticho, když v tom Naruto promluvil.
,,Ehm...Mám takovou otázku...Mám jich víc, ale tahle mi vrtá hlavou od první chvíle co jsem tě potkal. " Naruto se chvilku odmlčel a přemýšlel jak otázku podat. ,,Hm, víš, nikdy jsem tě tu neviděl, nebo jsem tomu nevěnoval pozornost, ale určitě vím, že jsi v akademii nikdy nebyla. Jakto, že tam jdeš až teď ?" zeptal se Naruto a poškrabal se za krkem.
,,Myslím si, že bude jednodušší, když to tobě i ostatním vysvětlím až v akademii....Co tomu říkáš ?" navrhla jsem. Nechtěla jsem to Narutovi říct teď. Vím, že bude mít námitky, ale přece jenom před Irukou a ostatními, by to mohl přijmou snáz.
Naruto přikývl a pokračoval v cestě. Než jsme dorazili do akademie, pochulibil se mi, že začal učit Konohamara jeho sexy jutsu. Samozřejmě, že jsem z něj dostala i to, že ninjové říkají chakře číča.... Jestli to tak bude pokračovat, Konohamaru bude mít plnou hlavu nesmyslů.
o chvilku později :
Já a Naruto jsme seděli vedle sebe. Sledovala jsem jak dovnitř vstupují nový ninjové. U Naruta se zastavil kluk, který měl vlasy v culíku.... Vypadalo to trochu jako ananas. ,,Co ty tu děláš ? Dnešní zahájení je jen pro ty co odmaturovali." řekl znuděně. ,,Hej, copak sis nevšiml ochranné čelenky ?" Naruto ukazoval na čelenku s naštvaným výrazem. ,,Dneškem počínaje budu také ninja ! " zakřenil se. ,,Jak bych to měl jenom říct.... Maximálně mi sekne, ne ?" chvástal se Naruto. Zasmála jsem se trochu a vedle mě se ozvalo tiché ,Hn' . Až teď jsem si uvědomila, že vedle mě sedí kachní zadek.... Sasuke. ,,Jak dlouho už tady sedíš ?" zeptala jsem se ho a ukázala na jeho místo. ,,Hn..." byla zase jeho odpověď. ,,hm..." řekla jsem zpět a otočila se k Narutovi. ,,A ty jsi kdo ?" zeptal se ananas. ,,Akari. Zbytek se dozvíš později." usmála jsem se na něj. ,,A ty jsi ?" kývla jsem směrem k němu. ,, Shikamaru Nara" odpověděl s unuděným výrazem.
ČTEŠ
Naruto characters X reader
FanficVšichni znáte příběh o chlapci, který měl v sobě 9 ocasou lišku. Víte ale jaký je příběh dívky jménem ( t. j ) ? Té dívky, která stála po jeho boku společně se Sakurou, Sasukem a ostatními. Přesně té dívky, co mu věřila a byla stále s ním. ( T. j. )...