Μ(αμα):"ΑΝΘΗΗΗΗΗ"
Α(νθη):"Τι θες μαμα?"
Μ:"Ετοιμασου για να παμε θαλασσα"
Α:"Εμ δεν θα ερθω". Σιγά μην βγω εγω με τέτοια κοιλιά μπροστά στους κούκλους της παραλιας.
Μ:"Αμαν ρε Ανθή, πάλι τα ίδια!"
Δεν της απαντησα...Με νευριάζει παρα πολύ όταν το λέει αυτο.Αυτη παντα αδυνατη ηταν οπως και η αδερφη μου.Εγω έμοιαζα στον μπαμπα :Ρ Αν και αυτος γυμνάζεται οποτε εχει χασει πολλα κιλα.
Και ετσι εμεινα εγω...Η αγελαδιτσα του σπιτιου.
Τελος παντων....
Αφου εφυγαν η μαμα,ο μπαμπας,η αδερφη μου(15χρονη)και ο αδερφος μου(4χρονος) για την θαλασσα,εγω εμεινα μονη σπιτι.Το καλυτερο συναισθημα!Μπορω να κανω οτι θελω χωρις να με πριζει κανενας.
Πηρα λοιπον το λαπτοπ μου,το κινητο μου,και ενα κομματι τουρτα που ειχε περισεψει απο προχθες επειδη η αδερφη μου ειχε γενεθλια.Αραξα στον καναπε και αρχισα να παιζω τιτσου στο φβ.Ποσο ωραια περναωωωω.
Σε καποια φαση μου ερχετε μηνυμα απο την Βανα ειναι η κολλητη μουΒ(ανα):Μωρο θα βγεις?
Α(νθη):Μπορει δεν εχω αποφασισει ακομα.
Δεν εχω ορεξη να χαλιεμαι παλι επειδη δεν μπορω να αποφασισω τι να βαλω...Εχω πολλααααα ρουχα αλλα μου αρεσουν ελαχιστα.
Β:Ενταξει Ανθουλα σκεψου και πες στην ομαδα(ομαδικη συνομιλια εννοω) αμα ειναι.
Α:Οκ βανουλα :*
Αφού τελείωσα τον γύρο μου στο τιτσου αποφασισα να παω να δω αν βρω κατι που θα μου αρεσει να βαλω.
Μπήκα κυριολεκτικά μεσα στην ντουλαπα και αρχισα να ψαχνω.Τελικα βρηκα ενα φορεματακι κοντομανικο απο αυτα τα λουλουδατα.Το ειχα παρει απο τα pool and bear μαζι με την Κωνσταντινα(ξαδερφη μου απο τον Βολο)
Το φορεσα anyway...Ευτυχως μου αρεσε πανω μου αν και τα παχακια μου φαινονται λιγο απο το πλάι.Τι να κανω ομως...τα παχύ μου τα κάλλη μου.
Ε(γκεφαλος):Ανθη αφου ποτέ δεν πιστευες σε αυτη την εκφραση
Α(νθη): Σκασε εσυ.Εσυ ευθυνεσαι που ειμαι ετσι
Ε:Και γιατι παρακαλω φταιω εγω?
Α:Επειδη θες συνεχεια να τρως γλυκα
Ε:Το στομαχι φταιει
Α:Ολα απο εσενα ξεκινανε αχ δεν θα κατσω να ασχολειθω αλλο μαζι σου.
YOU ARE READING
Μεγαλοι Ερωτες
Teen FictionΗ Ανθη μια δυναμικη αλλα και ευαισθητη 16 χρονη γνωριζει τον Αλεκ εναν 18 χρονο ο οποιος φερνει μια τεραστια αλλαγη στη ζωη της.