~6~

774 33 1
                                    

Προς Βανα:

"Δεν θα πιστεψεις τι εγινε"

Μετα απο αυτο το μηνυμα με περνει τηλεφωνο

Α:"Ελα"

Β:"Λεγε"

Α:"Δεν ξερω πως θα το παρεις"

Β:"Τι εννοεις?"

Α:"Εννοω πως ειναι κατι που μπορει να αλλαξει την διαθεση σου προς το χειροτερο αλλα εισαι η κολλητη μου και εμεις τα λεμε ολα μεταξυ μας"

Δεν θελω ρε γαμω το να την κανω να θυμαται τις παλιες κακες στιγμες του γυμνασιου γιατι την στεναχωρουν αλλα επρεπε να ξερει.

Β:"Λουλουδι μην με πριζεις,απλα πες μου"

Α:"Εμ..εμαθα...πως ο Πανος..σε...σε θελει"

Ακολουθησε απολιτη σιωπη.Μονο σε καποια στιγμη που ακουσα την ανασα της επιβεβαιωθικα πως δεν ειχε λυποθυμισει.

Α:"Βανουλα?" Ειμαι αρκετα στεναχωρημενη.

Β:"Πως εμαθες κατι τετοιο?"

Α:"Ο Αλεκ"

Β:"Ο Αλεκ?"

Α:"Εμ..ναι"Λεω με δυσταγμο

Β:"λουλουδακι τι γινεται?"

Α:"Τιποτα ρε χαζο απλα μιλαμε.Βασικα ουτε αυτο κανουμε.Περισσοτερο βριζομαστε"

Β:"Ναι ενταξει,με μισος ξεκιναν οι μεγαλυτεροι ερωτες"

Α:"Αρα μου λες πως θα πεχτει κατι με τον Πανο?"

Β:"Με ταπωσες"

Α:"Χαχαχα ετσι ειμαι εγω"

Β:"Οχι ομως,δεν υπαρχει περιπτωση να τον συγχωρεσω"

Α:"Αυτο το θεμα εχει αναλυση.Ααα θες να ερθεις σημερα μαζι μου για περπατημα και να μιλαμε ταυτοχρονα?"

Β:"Περπατημα?"

Α:"Ε ναι ρε ειπα να αρχισω διαιτα και γυμναστικη για να χασω λιγα κιλα".

Β:"Τοτε και εγω θα σε υποστιριξω και θα σου κανω την τιμη να ερθω"

Α:"Τελεια!Ελα απο εδω στις 7"

Β:"Οκ τσαο"

Ωραια αφου τελειωσε το τηλεφωνημα πηγα κατω να φαω μεσημεριανο.Ομως δεν βρικα καμοια κατσαρολα.Εκεινη την ωρα ηρθε η μαμα μου απ την δουλεια

Μ:"Ανθη σε περνω τοση ωρα στο κινητο για να φτιαξεις αυγα γιατι εγω δεν προλαβα να μαγειρεψω χθες το βραδυ"

Α:"Σορρυ ρε μαμα μιλουσα με την Βανα"

Μ:"Ενταξει δεν πειραζει θα φτιαξω εγω τωρα"

Μεγαλοι ΕρωτεςWhere stories live. Discover now