~9~

823 38 0
                                    

Στο τηλεφωνο:

Β:"Ακου τι θα γινει τελικα.Τα παιδια ειχαν την ιδεα να παμε ολοι μαζι στην παραλια και να αναψουμε φωτια και να πιουμε μπυρες!"Μου ειπε με ενθουσιασμο.

Α:"Εγω παλι νομιζω οτι θα μας μεθυσουν και μετα θα μας καψουν ζωντανες"

Β:"Ελα ρε Ανθη κοψε την πλακα,νομιζω ειναι μια πολυ καλη και διαφορετικη ιδεα"

Α:"Μμ"

Β:"Τι 'μου' ρε.Θα παμε?"

Α:"Ε τι να σου πω ας παμε"

Β:"Αχ εισαι κολλητη ρε!!"

Α:"Ειμαι τρομαρα μου"

Β:"Να ξερεις θα περασουν τα αγορια να μας παρουν απο το σπιτι μου κατα τις 8 για να μην παρουμε λεωφορειο"

Α:"Οκ"Απαντησα βαριεστημενα

Β:"Αντε τλμ"

Απο την μια δεν ηθελα να παω γιατι τους ξερω και τους δυο ελαχιστα και δεν ξερω τι εχουν στο μυαλο τους.

Αλλα απο την αλλη για καποιο περιεργο λογο νιωθω μια μικρη εμπιστοσυνη.Και περα απ αυτο η Βανα ειναι η κολλητη μου και δεν μπορουσα να της αρνηθω.

Πολλες σκεψεις....

Παω για μπανιο γιατι ειναι ηδη 6:30

Μεχρι να ξυριστω και να κανω μασκα μαλλιων πηγε 7:10

Μεχρι να αποφασισω τι να βαλω(εικονα πανω) πηγε 7:20

Μεχρι να στεγνωσω και να ισιωσω μαλλι πηγε 7:40

Μεχρι να βαφτω 7:45

Α:"Μαμα φευγω"

Μ:"Που πας?"

Α:"Εξω με τη Βανα.Μην με καθιστερεις ομως γτ αργησα"

Μ:"Ενταξει καλα να περασετε και κατα τις 12 να εισαι πισω"

Α:"οκ".Ειπα και εκλεισα την πορτα

Δεν μου αρεσει να τις λεω ψεματα αλλα θα της φαινοταν πολυ περιεργη και ξαφνικη αυτη η εξοδος και δεν ειχα χρονο για εξηγησεις.

Ευτυχως το σπιτι της Βανας ειναι περιπου 5 λεπτα μακρυα.Για καποιο λογο αγχωνομαι.Νιωθω οτι κατι θα παει στραβα.

Οταν εφτασα η Βανα ηταν ηδη εξω και με περιμενε.

Β:"Ανθη επιτελους"Ειπε και με αγκαλιασε"

Α:"Τι εγινε ρε?"

Β:"Αγχωνομαι παρα πολυ"

Ωραια!Εχω ακουσει πως οταν καποιος σου λεει οτι αγχωνεται,φοβαται ή εχει νευρα και κατα τυχη νιωθεις και εσυ το ιδιο,απλα μην του το πεις!

Μεγαλοι ΕρωτεςWhere stories live. Discover now