~4~

800 37 2
                                    

Α:"Βανα ποιον κοιτας ετσι?"

Β:"Βλεπεις αυτους τους δυο εκει?"

Μολις κοιταξα τα δυο αγορια αναγνωρισα κατευθειαν καποιον.

Α:"Ε δεν γινεται ρε γαμω το"

Β:"Τι εγινε?"

Α:"Να αυτον τον Αλεκ απο την μερα που τον γνωρισα τον συνανταω συνεχεια".

Β:"Ε αφου στην γειτονια μας μετακομισε απ'οτι μου ειπες,λογικο ειναι"

Αχ και να ξερε.

Α:"Και εσυ τοτε γιατι τον κοιτας ετσι?"

Β:"Δεν κοιταω αυτον ρε,τον φιλο του κοιταω"

Α:"Πες μου οτι ειναι αυτος που νομιζω".

Β:"Ναι καλα νομιζεις".

Α:"Αλλαξε παντως"

Β:"Εξωτερικα μπορει αλλα η κακια μεσα του θα παραμενει η ιδια"

Μετα απο πολλες ματιες που τους ριξαμε λογικα καταλαβαν οτι μιλουσαμε γι αυτους και αρχισαν να μας πλησιαζουν.Ειδα ξαφνικα την ανησυχια στο βλεμα της Αννα καθως ερχοντουσαν.

Ενω πηγαμε να φυγουμε σαν να μην συνεβει τιποτα ηταν δυστηχως πολυ αργα και τα δυο αγορια ηταν ηδη μπροστα μας.

Π:"Βανα!"Ειπε σαν να χαιρεται που την βλεπει και ειχε αυτο το τρομακτικο στραβο χαμογελο.

Β:"Πανο"Ειπε με φοβο στα ματια

Ο Πανος ειναι ψηλος με καστανα μαλλια και πρασινα ματια(σαν εμενα xD)και ολο το στυλ του φωναζει τρομος!Αυτος λοιπον εκανε bullying στην Βανα απο το Γυμνασιο αλλα ευτυχως η Βανα μιλησε και μετα τον εδιωξαν απο το σχολειο.Απο φετος ομως,απο οτι ακουσα,θα γυρισει.

Π:"Βλεπω εκανες επιτελους φιλες"Ειπε και με κοιταξε απο πανω μεχρι κατω με σικωμενο το φρυδι.

Η αληθεια ειναι πως παρεα με την Βανα αρχισαμε να κανουμε απο φετος αλλα μου ειχε μιλησει για τον Πανο

Β:"Ναι"Του απαντησε με αυτοπεποιθηση

Π:"Και πως την λενε?"

Ολη αυτη την ωρα ενιωθα τα ματια του Αλεκ να ειναι καρφωμενα πανω μου.

Και μολις ακουσε την ερωτηση του φιλου του χαμογελασε σαν να μου ελεγε "ξερω την απαντηση".

Α:"Ανθη"

Π:"Πανος χαρικα." Και μου δεινει το χερι του και κανουμε την γνωστη ψειραψια.

Β:"Δεν εκανα μονο εγω φιλους"Ειπε η Βανα που προφανως εννοουσε τον Αλεκ.

Π:"Σαν πολυ αγρια μας εγινες"

Β:"Η ανθρωποι εξελισονται".Σποοοντα

Π:"Χμμ μαλιστα.Τεσπα απο εδω ο φιλος μου ο Αλεκ."

Α:"Γοϊτευμενος,αν και γνωριζομαι ηδη και με τις δυο"Ειπε με ενα μεγαλο χαμογελο"

Π:"Χμ οκ"

Β:"Εμ εμεις πρεπει να φυγουμε"

Αλ:"Μα γιατι?Καθιστε λιγο ακομα.Θα κερασουμε μπυρα."

Π:"Ναι κοριτσια ψηθειτε"

Α:"Καλυτερα καποια αλλη φορα"

Αλ:"Ενταξει καληνυχτα"

Το επομενο πρωι στο μαγαζι......

Αλ:"Καλημερα"

Μ:"Καλημερα αγορι μου"

Η μαμα με κοιταξε απορημενη επειδη δεν μιλησα και μετα αναγκαστικά ειπα...

Α:"Καλημερα Αλεκ"

Αλ:"Η μαμα μου με εστειλε να παρω κατι για να πλινει τα ρουχα αλλα δεν πολυκαταλαβα τι εννοουσε."

Εγω δεν συγκρατηθικα και γελασα.Η μαμα με κοιταξε με δολοφονικο υφος.

Μ:"Μην ανυσηχεις αγορι μου παω να σου φερω εγω"

Αφου η μαμα απομακρυνθικε πολυ μειναμε οι δυο μας.

Αλ:"Γιατι εισαι τοσο αρνητικη?"

Α:"Γιατι ασχολεισαι μαζι μου?"

Αλ:"Να το παλι"

Α:"Παρατα με δεν εχω ορεξη"

Αλ:"Ξυνη"

Α:"Γελιε"

Πηγε να μου απαντησει αλλα δεν προλαβε γιατι εμφανιστικε η μαμα.Ομως απο το υφος του καταλαβα οτι θα ηταν κατι σκληρο.

Αφου περασε και αυτη η μερα πηγα για υπνο στο γλυκο μου κρεβατακι αλλα ενα απροσμενο μηνυμα δεν αργησε να ερθει.

Αλ:"Ηληθια"

Χαμογελασα ειναι η αληθεια γιατι ετσι με ειχε αποκαλεσει απο την μερα που γνωριστικαμε........








Μεγαλοι ΕρωτεςWhere stories live. Discover now