~13~

720 35 2
                                    

Δεν θελω να απαντησω σε κανεναν.Θελω να μεινω λιγο μονη μου.Να κανω ενα διαλειμμα απο ολα αυτα.Απο ολες αυτες τις αλλαγες που προεκιψαν απο εκεινο το βραδυ που τον γνωρισα...

Ευτυχως με πηρε ο υπνος

10 μερες περασαν.

10 μερες χωρις να δω κανεναν

Εκλεισα το κινητο μου για να μην μπορουν να με βρουν

Μονο στην Βανα μιλησα και της ειπα οτι περναω απλα μια φαση

Ευτυχως με καταλαβε και το δεχτικε.

Δεν ξερω αν ο Αλεκ ή ο Κωστας εψαξαν να με βρουν και ουτε με πολυνοιαζει... Αν και η μαμα μου πεταει σποντες για τον Αλεκ ομως δεν δινω σημασια.

Το μονο που με νοιαζει ειμαι εγω!Πρεπει να χασω αυτα τα κιλα και να προχωρησω.Αφησα τους αλλους να μπουν στη ζωη μου και να την κανουν σκατα επειδη πιστευα πως θα με εκαναν σημαντικη αλλα ειμουν ηλιθια που πιστεψα κατι τετοιο.

Αναιβικα λποιπον στη ζυγαρια....Ναι! Αλλα 5 κιλα.Ομολογω πως η διαφορα φαινεται αρκετα γιατι συνολικα εχω χασει 8 κιλα...Δεν τρωω τιποτα ολη την μερα.Ειναι ενα μαρτιριο.Αλλα τουλαχιστον σιγα σιγα αποκτω αυτο που παντα ονειρευομουν...

Κατεβικα τη σκαλα και πηγα στο σαλονι για να δω τηλεοραση.Ηταν περιπου 9:30 το βραδυ και ο γιωργακης κοιμοταν οποτε ειχε ησυχια.Οταν καθησα στον καναπε ειδα την μαμα και τον μπαμπα να με πλησιαζουν και να καθονται διπλα μου.

Μ:"Ανθη πρεπει να μιλησουμε"

Α:"Πες μου οτι δεν εισαι παλι εγκυος"

Μπ:"Ανθη δεν ειναι αστειο"Ειπε ο μπαμπας με σοβαρο υφος

Α:"Τι εγινε?Μην με τρομαζετε"

Μ:"Αγαπη μου ανησυχουμε πολυ για σενα.Δεν βγαινεις καθολου εξω απο το σπιτι και ουτε απο το δωματιο σου,εισαι συνεχεια στεναχωρημενη,εχεις να μιλησεις πολυ καιρο με την Βανα και το πιο βασικο...εχεις μεινει η μιση!Δεν τρως τιποτα ολη τη μερα!Θα λυποθυμισεις και θα τρεχουμε στα νοσοκομεια!

Μπ:"Ναι Ανθη τι σημβαινει και τα κανεις ολα αυτα?"

Α:"Δεν συμβαινει τιποτα σοβαρο,αληθεια.Απλα περναω μια δυσκολη φαση με τον εαυτο μου και δεν θελω να πληγωνω τους αλλους γυρω μου!Θελω να χασω τα κιλα και το υποσχομαι πως μετα απο αυτο θα ξαναγυρισω στον παλιο μου εαυτο.Δωστε μου λιγο χρονο"

Μ:"Ενταξει λοιπον,αν αυτο ειναι που χρειαζεσαι τοτε θα σε στηριξουμε"

Α:"Το ξερω.Παντα ειστε εδω για μενα"

Τους εδωσα ενα γλυκο φιλακι και τελικα αποφασισα να παω για υπνο ομως δεν προλαβα να φτασω στο δωματιο μου........

Μεγαλοι ΕρωτεςWhere stories live. Discover now