Julia
Snad nejhorší věc je vstávání v noci, fakt! Vždyť je teprv 02:15 a já už musím vstávat. Je sice fajn, že se letí do Karibiku, ale vstávat tak brzo! Kdo vymyslel takový blbý odlet... No už nemám čas, mám tam přeci být už za 30 min. a cesta trvá 20 minut."Hej! Julie!" křičela na mě Klaudie. Klaudie je dneska pěkně oblečená. Má na sobě červenou blůzu a bílé rifle, barvy pěkně podtrhnou karamelovou barvu její kůže a líčení, které dnes vybrala, dá krásně vyniknout jejím zeleným očím.
"Ahoj!" mával na mě Fill, ten se rozhodl letět v pohodlném. Tmavé triko zvýraznilo jeho bledou kůži a šedé ležérní tepláky, no k tomu nemám komentář, každopádně mu to celkem sluší.
"Ahoj, Sebastian ještě nedošel?" zeptala jsem se Klaudie a ta zavrtěla hlavou.
"Aha" řekla jsem trochu zklamaně, ačkoliv to nebyl úplně záměr.
"Konečně prázdniny!"
"Pravda, nemusíme se učit"
"To neříkej" ozvala jsem se konečně
"Jak to myslíš?" nechápala Klaudie
"Přece víš, že naše škola je náročná. V našem zájmu se naučíme alespoň v matematice a češtině něco dopředu."
"No, máš pravdu...ale popravdě jsem ráda, že jsem se rozhodla jít zrovna na Hosieku" prohlásila Klau, jako by se chtěla vrátit do školy, zrovna když začali prázdniny.
"Hej, Klau, Fille, Jul!" ozvalo se známým hlasem
"Seba!" řekli všichni jednohlasně
"Zase máš zpoždění" káral ho Fill
"No jo, promiň..." odmlčel se a otočil se k nám "puntíčkáři" uchechtl a my jsme se smáli s ním, teda krom Filla.
"Dneska ti sluší, Klau" pochválil Seba oblečení Klaudie. Je vidět že se ho fakt snaží zaujmout, ale není jediná, kdo se rozhodl udělat krok vpřed, já se totiž rozhodla, že když už je taková super příležitost, vyznat se mu.-----------------------
Ahoj :)
Jen informačně, tento příběh je do soutěže, ale to snad ničemu nevadí :) snad se bude líbít :)
ČTEŠ
Kouzlo Karibiku
عاطفيةČtyři studenti vysoké školy se rozhodnou letět na Karibik. Budou se nějak vyvíjet jejich vztahy? A co když potkají starou známost? X příběh je do soutěže x