#4

15 1 4
                                    

Julia

"Hej Klau hoď mi ten míč!"
"Jasně!"
Házeli jsme si míč, jako nějaký malý děti. Původní plán byl zaujmout Sebu, jenže on nám šel koupit pití s nějaký jídlo. Bylo mi to trochu líto, ale teď a tady se mu stejně vyznávat nebudu, takže mi to je na jednu stranu jedno.
"Hej! Ami! Fille!" Začala křičet Klau. Nejdřív jsem si myslela, že jí hrabe, ale pak jsem uviděla Ami, jak na nás mává, tak mi to došlo. Fill šel hned za ní, ale nebyl tak nadšený. No možná je to kvůli tomu, že je tu jeho ex, ale co já vím. Ami si ze sebe svlékla plážové šaty a ....wow! Má fakt super postavu!
"Hej! Jdeš do vody?" křikla na Filla
"Jo, jo" zamával na ní
"Chceš si námi házet" zeptala se Klau, když k nám Ami došla
"Ráda" usmála se, Fill už byl kousek od nás, ale šel neuvěřitelně pomalu.
"Ježíš pohni, vařečko!" křičela na něj Ami
"Neříkej mi vařečko!"
"Můžu ti říkat, jak chci" vyplázla jazyk na něj jazyk
"Jsi neuvěřitelně dětinská"
"Tss"
"A co znamená ta vařečka?" zeptala se Klaudie
"Co?Jo, tohle...to by bylo na dlouho, ale na večeři bude času dost" prohlásila Ami a Fill si jen povzdechl.
Chvíli jsme si tak házeli a Fill bohužel už 3x za sebou nechytil míč, mně to bylo po pravdě úplně jedno, jenže hned za ním stála Ami a vždy ji to trefilo do obličeje, takže "Hele! Nauč se chytat! Jsi vážně hrozná vařečka!"
"Co?! Ty máš co říkat, ty" pozastavil se "gorilo!" načež se Ami fakt namíchala a vypálila ze sebe "Komu říkáš gorilo!?"
"Jak můžete mít mileneckou hádku, když už vlastně milenci ani nejste?" Poznamenala Klau, načež se nikdo z nás neudržel a všichni jsme se rozesmáli.
"Hele neměl by Seba už dojít?" napadlo mě
"Pravda! Půjdeme se po něm podívat?"
"Můžeme"
"Na pláži jsou jen 2 hotelové bary, tak já půjdu s Ami do jednoho a Jul s Klau do druhého?"
"Co? Chtěla jsem jít s Klau" protestovala Ami
"No, ale to.."
"Tak ať jdou klidně spolu" já jsem v tom neviděla problém
"Mně to je jedno" řekla Klah
Fill si jen povzdechl a tak jsme šli

Klaudie

Nevěřila bych, že budeme mít takové štěstí a dojdeme k baru, kde sedí Seba, ale co to...?

Kouzlo KaribikuKde žijí příběhy. Začni objevovat