Klaudia
Nevěřila jsem, že budeme mít takové štěstí a dojdeme k baru, kde sedí Seba, ale co to...? S někým tam sedí a povídá si.
"Hej! SEBO!" začala křičet Ami přes bar. V tomhle je ještě horší než já. Já se teď cítím dost trapně, ale jí to evidentně vůbec netrápí.
"Hele, hele nemusíš křičet přes celý bar" hudroval naštvaně Seba
"No jo, promiň, promiň" zabručela Ami, ale hned na to znovu zakřičela "tak počkat! Já se ti tu omlouvám přitom to ty si tu sedíš, ale měl si jim donést pití"
"Jak jsi mohla být kdy ve vztahu?" mrmlal Seba, ale tím Ami celkem namíchl
"Tss, ty máš co říkat! Šel by jsi holce pro pití a mezi tím bys stihl pozvat další 2 na rande, prodat tu svoji do bordelu a do toho všeho bys chytal rybičky, ne!?"
"Ale no tak Ami" začala jsem Ami uklidňovat. Ona si jen odkašlala a pak se otočila směrem k tomu neznámému.
"Omlouvám se za to" řekla a pak se otočila k Sebovi
"A ty..." zakřenila se. Když se naštve je fakt děsivá.
"S námi půjdeš pro to pití" popadla ho za ruku a vytáhla ho zpod stolu.
"Omluvte nás" usmála se na neznámého
"My vám ho pak vrátíme" volala jsem ještě za sebe.
"Bože, vy chlapi jste všichni stejní" prskala Ami
"I Fill?" vyzvídal Seba a zřejmě čekal zápornou odpověď
"Ta vařečka? Samozřejmě!" vážně nechápu, jak spolu ti dva vycházeli. Seba se ke mně začal náklánět
"Hej Klau, co myslí tou vařečkou?"
"Kdo ví" teď jsem si uvědomila, že stále nevím, kdo byl ten kluk, se kterým seděl.
"A kdo tam s tebou seděl?"
"Tam ten? To byl barman v našem hotelu"
"Jo tak" mimochodem ten barman nebyl pohledově špatný. Byl opálený, měl tmavé hnědé vlasy a šedomodré oči. Nicméně, já miluju Sebastiana a jen tak se nevzdám, Jul je sice moje nej kamarádka, ale tenhle boj nevzdám. No ale vždy jsem přemýšlela, co bych dělala, kdyby jim to spolu vyšlo, byla bych schopná i "Klau? Jsi duchem přítomna?" poklepala na mě Ami a já samozřejmě neměla tušení co se děje.
"Co? Jo..."
"Tak? Co si teda dáš na pití?"
"Tak...co třeba to Karibské osvěžení?" přečetla jsem první nápoj, který jsem uviděla na nápojovém lístku.
"Dobře a co vezmeme Julii a Fillovi?"
"Jul vem něco s příchutí kokosu a Fill?" vážně nevím co by si dal. Pokaždé má něco jiného.
"No ty jsi jeho ex, ne? Měla bys vědět co má rád" opáčil Seba
"Pravda. Fill obvykle pil" zamyslela se Ami "Mám to! Když jsme chodili do toho baru toho jeho známého skoro furt pil zelenou hvězdu! Tady tomu celkem odpovídá" zarazila se
"Co tomu odpovídá?" vyzvídal Seba. Měl při tom úšklebek, takže už asi ví, ale chce, aby to řekla. No co to sakra!? Co to může být, když se v tom tak vyžívá?
"Tak jak se jmenuje"
"Love split"
ČTEŠ
Kouzlo Karibiku
RomanceČtyři studenti vysoké školy se rozhodnou letět na Karibik. Budou se nějak vyvíjet jejich vztahy? A co když potkají starou známost? X příběh je do soutěže x