Julia
"Tak kde jste?" podupovala jsem z nervozity nohou, než ty dvě přišli a ti tři už šli napřed. Tomu říkám zdvořilost...
"Promiň, ale Ami nechtěla jít, tak jsem jí musela domluvit" ??
"No to je jedno, tak jdem"
"Ale co ti tři?"
"Už šli"
"Jo tak"
"To je jim všem podobný!" hudrovala Ami a já musela přiznat, že má pravdu
"Jo řeknu vám, proč říkám Fillovi vařečko"
"Řekni!"
"Vlastně to souvisí s tím, jak jsme se poznali. Šla jsem nakoupit a on byl v kostýmu vařečky a rozdával letáky, to by se ještě dalo, ale druhý den na byl v tom kostýmu znovu a tentokrát nerozdával letáky, ale zpíval nějakou trapnou písničku a do toho měl jeden taneček a já myslela, že umřu smíchy když jsem to viděla"
"Pamatuješ si tu písničku?" zeptala se zvědavě Klaudie
"Bohužel ne"
"Škoda"
"Yeah! Hele jsme tady" řekla Ami a ukázala na jeden klub"Tak co budeme dělat teď?" zeptal se Timothy.
"Pít dál" jsme všichni totálně zlití. Nedokážu ovládat pořádně svoje myšlení
"Cooo? Pojďme tancovat!" křikl Timothy
"Ses zbláznil!?"
"Proč myslíš"
"Timothy uvědo si, že ty jsi tanečník, ale my ostatní ne" kárala ho Ami
"Heee? Takže ty jsi tanečník?" řekla Klau a při tom rozhazovala rukama
"Jo"
"Tak nás nauč tančit!" ozval se Fill
"No tak fajn, ale tak dobří jako já být nemůžete"
"Proč!?" zamračila jsem se na něj. Nikdo mě přece nebude podceňovat.
"No víte, to se stalo, je to už tak 10 let zpět, že jsem se tak jednou procházel v zimě a uviděl jsem tam jeden takouvej šutr, tak jsem si řekl, že na něj skočím, no a ono mi to podklouzlo a já tak spadl do toho sněhu, jenže pak jsem zjistil, že to ve skutečnosti sníh není a víte co to bylo? Byl to kokain. Já jsem si myslel, že už nikdy neuvidím takové věci jako tehdy, to se mnou točilo všechno, hlavně moje nohy se točily a tehdy jsem udělal takový zvláštní pohyb a tak to vlastně začalo, takže vy uzr nemáte šanci být tak dobrý jako já, ale kddzztd" začal mumlat úplný kraviny a my jsme z toho měli všichni srandu.
"Hej! Není to náhodou Ross!?" křikla Klau a ukázala na postavu stojící kousek od nás
"Ty vole, fakt je to Ross" zvolal Seba. Ami se potom začala pomalu zvedat a šla k té osobě.
ČTEŠ
Kouzlo Karibiku
RomanceČtyři studenti vysoké školy se rozhodnou letět na Karibik. Budou se nějak vyvíjet jejich vztahy? A co když potkají starou známost? X příběh je do soutěže x