#6

6 0 0
                                    

Julia

"No není tady"
"Tak jdeme zpět"
"Okej"
Začínám být nervózní. Od té doby, co se mi vyznal, jsem se snažila, aby jsme nebyli spolu sami, ale teď jsme tu jen mi dva. Bůh ví, co provede.
"Tak, co?"
"Co tím myslíš?" Nechápala jsem
"Jak to jde se Sebou?"
"Jo, tak...no zatím nic, ale rozhodla jsem se, že se mu vyznám" není trochu divné, že to říkám klukovi, o kterém vím, že mě miluje!?
"Fakt? To je super" překvapivě to neřekl nijak zklamaně,smutně ani žárlivě, bylo to prostě přirozeně.
"Hm, a co ty?" ukázala jsem na něj
"Co tím myslíš?"
"Našel sis nějakou? Nebo teď je tu tvoje ex, tak to můžete dát znovu dohromady"
"Ne jinou nemám a s gorilou to asi znovu zkoušet nebudu"
"Proč?"
"No nerozešli jsme se záměrně, oddělila nás dálka. Počítal jsem s tím, že už ji nikdy neuvidím, tak mi to teď přijde divné"

Seba

"Love split"
"A v čem je problém?" zeptala se nechápavě Klau
"On se vždy ptá, jak se ten nápoj, aby si ho popřípadě mohl ještě koupit"
"No a?" vím, je to trochu hnusný, hrát blba, ale já chci prostě vidět její reakci.
"Tak vůbec nic, jen se úplně vidím jak říkám 'hele Fille, koupila jsem ti pití, Love split, na důkaz naší znovuobnovené lásky" nakrucovala se při tom a já myslel, že tam vybuchnu smíchy.
"Hele děláte tu celkem rozruh" hlas jsem bezpečně poznával, byl to Ross.
"Promiň, ale to prostě nešlo" omluvil jsem se ještě s úsměvem na tváři
"Hele, to je ten co seděl s tebou" ukázala Ami na Rosse. No pravda, ještě jsem ho nepředstavil.
"Dobře představím vás. Tohle je Ross, je to barman v našem hotelu, Tohle je Klau, je součástí naší party, se kterou jsem zde a tohle je Ami, ona...je ex jednoho kluka z party"
"Neříkal bych přímo barman, tátův kámoš ten hotel vlastní, takže mě nechal, že tu můžu mít brigádu a když mi řekli, že stačí když budu pracovat jen 4 hodiny a ubytují mě, tak jsem to vzal" poté co to řekl, tak se zadíval Klaudie. Pravda Klau je fakt kus, ale dívat se na někoho 2 minuty asi není normální, ne?
"No, tak já už půjdu, za chvíli mi končí přestávka"
"No, tak půjdeme?" ozvala se Ami
"Jo"

Julia

Co jsme došli na pláž se normálně bavíme. Jsem ráda, že nic nezkouší, ale kde jsou ti tři!?
"Kde můžou být?!" Zeptala jsem se
"Kdi ví" odpověděl Fill
"Já to vím" volala na nás Ami
"Ty nejsi kdo, ty jsi lehká mentální disfunkce" zasmál se Fill
"TSS...Ty nejsi kdo, ty jsi lehká mentální disfunkce" opakovala nakrknutě Ami
"Hej!Ami!" ozval se chlapecký hlas

Kouzlo KaribikuKde žijí příběhy. Začni objevovat