#3

14 2 1
                                    

Julia

"FILL!?" zakřičela Ami, ale....
"Vy se znáte?" vstoupila do toho Klau
"No my..." začal nervozner Fill
"jsme spolu chodili na střední" řekla Ami, jakoby nic
"A to chodili, jakože...?" zeptala jsem se opatrně
"Co tím myslíš?" zeptal se Fill nechápavě
"Chodit má snad jen jeden význam, ne?" uchechtla se Ami, ale počkat, to přece.! Fill nikdy neříkal, že by chodil s nějakou Ami, pamatuji se jen na Jessicu, je pravda, že nám to nemusel říkat, ale v tom případě to asi nebyla nějaká výrazná láska.
"Nevěděl jsem, že by Fill měl někdy nějakou holku, myslel jsem, že má oči jen pro Jul" Sebastiane! Co to tu tak rozhlasuješ! Naše parta to celá ví, ale je to jeho ex!
"No bylo by přeci divné, kdyby před tím ještě neměl žádnou partnerku, nemyslíš?" sťouchla do něj a zasmála se.
"Pravda" připustil Seba
"Tak je rozhodnuto! Když se spolu znáte, tak jí ukaž kde má pokoj a my jdeme na pláž!" rozhodla Klau. Mně se ten plán moc nelíbí, a co teprv bude říkat Seba. Klau se ke mně přiblížila a zašeptala mi "teď to bude souboj mezi námi" ona si teda zahrává! Myslí si, že s ní prohraju!? Tss, jen ať počká! Pravda, rozhodla jsem, že se mu vyznám, takže.
"Dobře tak jdem" překvapivě Seba souhlasil, ale to je jen dobře. Šla jsem jako první, za mnou Seba a pak Klau.
"Pak přijďte za námi na pláž!" křikla ještě Klau a zabouchla dveře. Začínám být nervózní, to není dobré!

Fill

"Tak tudy" ukázal jsem a šel jsem do dívčího pokoje. Fakt nevím co říct. Je divné, že teď budu na dovolené se svojí ex. A co hůř, já "Hej Fille!" vytrhla mě z přemýšlení
"Ano?"
"Proč jsi se zastavil uprostřed chodby?"
"Co? Jo aha, promiň"
"Ach, jo! Jsi pořád stejná vařečka!"
"Neříkej mi vařečko!" vážně to musela vytahovat?
"Tak..." začala Ami, když jsme došli do pokoje.
"Co ta Jul...chodíte spolu?" Proč se ptá na něco takového!?
"Ne, ale co ty? Našla sis někoho?"
"Já? No zkusila jsem dva, ale ani jeden nebyl pro mě, myslím tím, že je těžké najít někoho komu nevadím"
"Aha, chápu. A co léčba?"
"Nic nového, zatím je to dobré" začala zvedat a "Dobře, pojďme na pláž!"
"Ale počkej chvilku, máš si vybalit"
"To počká" řekla a už běžela k východu
"A co plavky!?" křikl jsem na ni.
"Mám je na sobě!"
"A ručník!?"
"V tašce" bože, no co mo zbývá. Vezmu ručník a jdu taky.

-------------

Ahoj :)
Je mi jasné, že jste nepochopili, co myslím tou vařečkou, no uvidíte později ;)

Kouzlo KaribikuKde žijí příběhy. Začni objevovat