Bölüm 3

2.1K 77 6
                                    

Ertesi sabah julia kendini çok dinç ve iyi hissetti kimse onu uyandurmamistı ve deliksiz bir uyku çekmişti. Şimdi aşağıya inip kahvaltıda lord nathan'a eşlik etmesi bekleniyordu ..

     Hemen hazırlanıp aşağıya indi lord nathan'ı çok düşündüğünden değildi elbetteki bu acelesi Lord alex ile eşine saygısızlık etmek istemiyordu neticede onlar onu düşünüp karşılamışlar ve rahat etmesini sağlamıştılar yani eşi olacak lord'un zahmet edip yapmadığı birşeyi yapmışlardı.

    Şimdi bunu düşününce aklına dün ki yaşananlar aklına geldi. Lord nathan kendisini karşılamaya gelmediği gibi birde küstahlık yapıp "Hoşgeldin Julia" demişti. Bu kadar yakınlık onu şaşırtmış hemde sinirlendirmişti ! Evet belki buraya gelmek zorunda bırakılmıştı ama bu demek değildi ki onunla evlenicekti...

        Nathan kahvaltı masasında julia'nın aşağıya inmesini bekliyordu. Acaba dün diye düşündü "Karşılamaya geç çıkmakla hata mı ettim ?" sonra bu fikrin çok saçma olduğunu düşündü. istediği zaman istediğini yapabilirdi ki bunu eşi olucak kişi bizzat bilmeliydi "dün iyi bir dersti" diye düşündü ardından ...

        Julia güzel bir tebessümle "Herkese Günaydın" deyip ardından boş bir sandalye'ye oturdu ki bu sandelye ne yazık ki Lord Nathan'ın yanındaydı.

      "Günaydın julia bugün seni klanımızın topraklarında gezdirmek istiyorum kahvaltıdan sonra hazır olsan iyi olur " dedi Nathan . 

      Julia içinden köpürüyordu "ne demek hazır olsan ! kimse ona emir veremezdi dahası bu adam hiçbirşeyi değildi ve bu gidişlede olmayacağı kesin gibi gözüküyordu ! Yinede julia kahvaltıda birşey söylememis uslu uslu kahvaltısını yapıp ardından odasından gezi sayfasını alıp kapıya çıkmıştı Lord Nathan'da onu orda bekliyordu.

    Beraberce at arabasına binip iskoçya topraklarında dolaşmışlar lord nathan her ayrıntıyı güzelce anlatıp leydi julia'yı bilgilendirmisti. Şimdi eve dönüş yolunda herkes çok sessizdi arabanın içinde sadece atın nallarının sesi duyuluyor arada birde seyisin sesi geliyordu..

      Klan'a geri döndülerinde Nathan julia'yı at arabasından aşağıya indirmişti. kısa bir bakışma oldu aralarında ardından julia "Bugün için teşekkür ederim lord nathan" dedi. Nathan içinden "Neden hala Lord nathan demekte ısrarcı ? Biz evlendirilmek için bir araya getirildik ! Bir iş ortaklığı için değil" diye düşündü ve sonra bunu söylemek geldi içinden "Julia"  "Biz evlendirilmek için bir araya getirildik bunu sende çok iyi biliyorsun kendi adıma çok istekli olduğum söylenemez ama klanım için evlenmem gerekiyor ! Ve seninde evlenip bir aile kurman gerekiyor.  Bana artık Lorda Nathan demekten vazgeç !" dedi .

     Julia şaşkınlık içinde karşısındaki adama baktı ve ardından içini korkunç bir sinir doldurdu "demek evlenmek için pek istekli olduğu söylemezdi ama klanı için evleniyordu ! Sanki julia evlenmek için yanlış yanıp tutuşuyormuş gibi !!"  ama içinden geçenleri söylemedi o terbiyeli bir kızdı ve terbiyesiz adamın karşısında kendini küçük düşüremezdi !

    "Size Lord nathan demek benim isteğim yinede teklifiniz için teşekkürler iyi akşamlar lord nathan" deyip saraya doğru yol almaya başladı. 

      Nathan şaşkınlık ve kızgınlık içinde giden kıza baktı !!  Ona "Nathan" dedirtecegim her ne pahasına olursa olsun bunu yapacağım" diye düşündü ve kizin gittiği yönün tam tersi yönüne at arabasına doğru yol aldı anlaşılan bu gece uzun bir gece olucaktı...

Evet Arkadaşlar Umarim bu bölümü beğenirsiniz yorumlarınızı heyecanla bekliyorum :) ♥ Bundan sonra yeni bölüm her hafta cumartesi günü gelicek ^^ Sizi seviyorum ~

SONSUZA KADARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin