Bölüm 8

2.5K 95 25
                                    

Arkadaşlar aldığım düzgün, gerçekten düşünülüpte atılmış yorumlar bir elin parmaklarını geçmediği gibi bazı kötü yorumlar moralimi bozuyor. Yazım hatalarım varsa afvola. Yurtdışında yaşıyorum türkçe derslerim yok ! Sadece kendi çabamla yazıyorum.Bazı şeyleri unutabiliyorum. Biraz benide düşünün. Siz düşünmek yerine sürekli yargılıyorsunuz. Bundan sonra bölümlerin devamını yorumlar belirleyecek. Benden güzel yorumlarını esirgemeyen canlarım iyi ki varsınız ♥ Teşekkürler ~

Sabah gözlerini açan julia kendini yatakta yanlız buldu. Ayağa kalkmak için hareketlendiğinde ise vücüdundaki acı ona dün geceyi hatırlattı ve iç çekerek yatakta oturur pozisyona geldi. Sanki vücüduyla beraber beynide işlevini kaybetmiş hiçbirşey düşünemez hala gelmişti. Birşey zihnine baskı yapıyor dün geceyi nathan'ın onunla alay eden nidalarını ve gülüşlerini getiriyordu. Yıllarca bir evde tıkılı kalmış babası tarafından sevilmeyen, insanlar tarafından dışlanan birisi için bile bu fazlaydı. Yinede suçlu kendisiydi.Anlaşmalı bir evlilikte ne bekliyordu ki ? hiçbir zaman hayallerindeki evliliğe sahip olamayacaktı. Gözlerini bir türlü gözlerinden akmayı beceremeyen zehirlerle yumdu. Artık gururunu daha fazla ayaklar altına aldırmacak, kalan son gücüyle ise buradan biran önce dadısı ile kaçacaktı. Tanımadığı bu insanların ve kendisine biraz olsun bile değer vermeyen bu adamın yanından biran önce uzaklaşmalıydı..

Bütün gece uyuyamamış olan nathan ise julia'nın onu görmek istemeyeceğini düşünerek kendisini dışarı attı. Atıyla klanın sahip olduğu bölgelere göz atarken aklında sadece julia vardı...Kararını vermişti. O küçük savunmasız kız sadece onun kadını olacak ve bu kalenin hanımı olacaktı.Onun gitmesine asla izin vermeyecek gerekirse zorla alıkoyacaktı.. Bir süre düşüncelerle yol alan nathan atını kale'ye doğru yönlendirdi. Julia ile biran önce konuşmalı kararını söylemeliydi.

Üzerini giyinen julia, kalede çalışanlara gözükmeden dadısı margaret ile konuşmanın yollarını düşünüyordu. Onun kalktığını kimse farketmemeli ve nathan'a söylememeliydi. Sessiz adımlarla koridora çıkan julia kendi odasının iki oda ilerisindeki odaya girdi. Dadısı her zaman ki gibi yaşlılığında verdiği yorgunlukla oturuyor elindeki iplikle birşeyler örüyordu. Bu hayatta belkide ona en çok değer veren tek kişiydi dadısı..Julia'nın ise annesinden sonra en çok sevdiği tek insandı. Herşeyini ona anlatır, ondan yardım isterdi. Kapıyı aralık bıraktığını farketmeyen julia ise konuşmaya başladı.

- Dadıcığım buradan biran önce gitmeliyiz. Yardımına ihtiyacım var.

- Ne oldu benim güzel kızım ? Neden gitmek istiyorsun. Lord nathan sana birşey mi yaptı ? Nedendir bu istediğin ?

- Dadı sana olanları anlatacağım ama şimdi zamanımız yok. Nathan gelmeden çıkmalıyız.

- Sana güveniyorum kızım. bu isteğininde arkasında önemli birşey olmalı. Burada tanıdığım bir peder var. Önce oraya sığınmalıyız daha sonra nereye gidebiliceğimize karar verebiliriz. "dedi.

Julia yanında onu koruyan, seven ve güvenen birisinin olması ile daha da güçlendi. Şimdi geriye sadece bu evden kaçacakları zamanı belirlemek kalıyordu. Gece yarısı en güvenliydi.

- Dadı gece yarısı kaçmalıyız.Kalenin arka kapısında beni bekleyin. " diyerek dadısını tembihledi. Ardından sessizce odasına geçti.

Konuşmaya kulak misafiri olan bir hizmetçi ise Lordun odasına doğru yol aldı. Lorduna bu önemli bilgileri hemen aktarmalıydı..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SONSUZA KADARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin