*bölüm üç*

305 58 2
                                    

Esilla başındaki ağrıyla açtı gözlerini sabaha.Dün aklına savaş denen çocuğun onu öpmesi gelince elinin tersiyle dudaklarını sildi, hemen banyoya girip dişlerini fırçalamaya başladı,aklına tekrar savaş denen çocuğun onu öpmesi gelince dahada sert bir şekilde fırcaladı dişlerini..

Savaş ise daha dünün etkisinden çıkamamış esillayı öptüğündeki görüntüsü geliyordu gözlerinin önüne hele onu öptükten sonra yediği tokat savaş ilk defa bir kızı kendi rızasıyla değilde zorla öpmüştü peki pişmanmıydı pişmandı ama kızı zorla öptüğüne değil biraz daha öpememenin pişmanlığıydı bu pişmanlık o  şimdiye kadar bir çok kızı öpmüştü hatta dahada ileri gittiği de olmuştu ama o kız, o kız farklıydı öyleki savaş sabaha kadar o kızı düşünüp uyuyamamıştı o gözler o saçlar o fizik de neydi öyle. tabi ağır olan elinide unutmaması lazımdı sahi o kızın adı neydi dün öğrenememişti peki savaşa o kızı düşündüren neydi onu sabaha kadar yatırmayan gözüne uyku koymayan sebep sebep aradı ama bulamadı neden onu öptü kendi bile bilmiyordu bir bayana karşı ilk defa bu denli zor kullanmıştı aklına uzayın gelmesiyle..

Sahi acaba uzay nerelerdeydi ya konağı basar o kıza  birşey yaparsa diye geçirdi içinden ne olmuştu ona böyle kendi kardeşinin canını değilde daha adını bile bilmediği kızın canını önemser ve düşünür olmuştu.

Uzay sabah yiğitin odasına  dalmasıyla açtı gözlerini yigite dönüp inşallah bu gelişinin beni bu şekilde uyandırmasının mantıklı bir açıklaması vardıy yok-sa demeden yiğit konuşmaya başladı.

Buldum abi.

Neyi buldun oğlum?

Yengeyi abi yani befra yengeyi buldum.

Ne neredeymiş neden onu alıp getirmedin ben sana demedimmi o kız ayaklarımın dibinde olacak diye.

Herşeyi anlatacam abi önce bir dinle çünkü duydukların seni baya bir şaşırtacak

Söyle neymiş beni şasırtacak olan

Abi kızın adı yani yengenin adı befra.

Befra demek kızın adı serhat pezevengi niye ona berfinim demişti peki?

Abi nişanlısı annesini dört yıl önce kaybetmiş annesini annesinin adıda berfinmiş ve bu kadın yengeye çok benziyormuş o yüzden yengeye berfinim diyormuş diyip elindeki fotarafı uzaya verip konuşmasına devam etti

İşin ilginç yanı dün savaş abide düğüne gitmiş.

uzay elindeki fotoğrafa öyle odaklanmıştıki yiğitin dediklerini dinlemiyordu bile fotorafta serhat ve befra vardı karşılıklı zeybek oynuyorlardı galiba. uzay sinirlerine hakim olamayıp kendi kendine bağırmaya başladı befra sen bir elime düş benden başka bir erkekle konuş başka bir erkeğe dokun gözlerinle  bak işte o zaman o dokunduğun elini kırmaz o baktığın gözü yuvasından sökmezsem bende adam değilim dedi ve yiğite dönüp o niye burda değil hala lan ben sana demedimmi onu bana getir diye !!!

Abi bir saniye herşeyi anlatacam sadece dinle .

Çabuk konuş...

Abi dün savaş abide gitmiş düğüne diyip elindeki fotorafları verdi uzayın eline.uzayın en arkadaki fotorafta takılı kaldı gözleri abisi bir kızı öpüyordu .

"Yiğite dönüp bu kız kim dedi "O emir yani didemin kaçtığı çocuğun kız kardeşi esilla "

Uzay bir anda elindekileri yere atıp konuştu lan lan abim nasıl benim düşmanımın kızkardeşini öper nasıl lan nasıl didemden sonra abimindemi bana olan ihanetini görecekti gözlerim.

Kaderine MahkumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin