Düğün beklenenden daha iyi geçiyordu. Esilla biraz olsun sakinleşmişti. Ama savaş'ın siniri ve öfkesi her geçen dakika her geçen saniye biraz daha artıyordu. Saatler geçmişti ama savaş gözünü bir an olsun kırpmadan esillayı izliyordu,onun gülüşünü onun mutluluğunu onun berzana konuşmasını izledi saatler.boyunca.daha birkaç saat öncesinde savaş' a dediği şeyler söylediği hakaretler savaş'ın kulağında yankılanıyordu sanki.Savaş"bu gün iyi gül esilla yağrından itibaren hergün her gece ağlayacaksın,ağlatacağım çünkü"dedi.
Esilla savaşa söylediği şeylerden dolayı kendini çok kötü hissediyordu.özür dilemek istiyordu ama savaş'ın bakışları ve gözlerinden çıkan alevler,dikkat! tehlikeli madde diye bağırıyordu sanki. Esilla yarın nasılsa gidecekler diyerek özür dilemekten vazgeçti.zatan yarından sonra birdaha birbirlerini görmeyeceklerdi.
Uzay ve befra gün boyuca ayakta durdukları için çok yorulmuşlardı.kedilerini zar zor sandalyeye aktabilmişlerdi.didem abisi uzay ve befranın nekadar yorulduğunu tahmin edebiliyordu.nede olsa bundan bir hafta kadar önce oda evlenmişti.uzay abisi öyle mutlu görünüyorduki didem "inşallah hep böyle mutlu olursun abi"dedi.gözüyle etrafı yokladı savaş abisie takıldı gözleri.abisini ilk defa böyle karanlık bakarken gördü,abisinin baktığı tarafa döndü gözleri...baktığı tarafta esilla ve berzan vardı didem yanlış anlamıştı herhade hem abisinin ne alıp veremediği olabilirdiki berzan ve esillayla.
Uzay hayat hanımın befrayı yukarıya çıkarmasıyla uzay'ın heyecanı tavan yapmıştı..konağın ortasına konulan sandalyeyle şaşırmıştı uzay yanında duran berzan'a" bu sandalyeyi niye ortaya koydularki"diye sordu. Berzan" birazdan öğrenirsin uzay" dedi.uzay berzanın sorusuna neden cevap vermediğini anlamadı biraz sonra başına üşüşen gençlerle neye uğradığını şaşırdı.gençlerin uzay'ı ortaya konulan sandalyeye oturtmasıyla savaş oturduğu yerden kalktı ve" ne oluyor lan burada" diyerek kalabalığın içine daldı. savaşın kalabalığın içerisine daldığını gören mert savaşın adamlarına el işareti yaparak kalabalığın içinde olan savaş'ı ve uzayı korumalarını söyledi.
Bir anda savaş'ın adamları ortada toplanan gençlere silah çekti.savaş ne olduğunu öğrenmeye çalışıyordu.berzan savaş'ın elliye yakın adamının Silahlarına sarıldığını görünce, savaş'ı kolundan tutup köşeye çekti ve"birşey olduğu yok savaş bu doğunun adati gerdekten önce damat dövülür" dedi. Savaş ortamın gerildiğini fark ettiği için merte adamların hepsini geri çek mert diye işaret etti.savaş berzana dönerek"bunu şimdimi söylüyorsun!"dedi. Berzan"ben nereden biliyim adamlarını bir anda üzerimize salacağını "dedi. Savaş "birdaha böyle garip şeyler yapmadan önce bana söyleyin"dedi. Sinirle soluyarak.
Savaş kafasını teras katına çevirdi. Esilla korkmuş gözlerle savaş'a bakıyordu. savaş kafsını çevirdi ve etrafındaki adamlarına işaret ederek dışarıya çıkın dedi ve tekrar teras katına baktı.. Esilla transa girmiş gibiydi. Daha biraz önce elli,atmış adam aillesininde bulunduğu kalabalığa silah çekmişti."birdaha savaş'a bulaşma o tehlikeli birisi"dedi iç sesi. Esilla savaş' ın gözlerinin içine bakarken görmüştü savaş'ın karanlık yüzünü. Bu onu çk korkutmuştu ya adamları ateş etmiş olsaydı esilla o zaman ne yapardı...
Şiyar Ağa savaş'a yanıma gel işareti yaptı ve çalışma odasına girdi. Birkaç dakika sonra savaş'da gelmişti.Şiyar Ağa karşısındaki adama ne diyeceğini bilmiyodu.işin ucunda çocukları olmazsa savaş'ın bu saygısız davranışına ne diyeceğini iyi biliyordu. Savaşa önündeki sandalyeye oturmasını işaret etti,savaş yaşlı adamın işaret ettiği yere oturdu..
Uzay gerilen havanın yumuşaması adına "az dövün lan bak karışmam ha"dedi. Etrafında ki gençlere. Gençler gülmekle yetindiler.çalan davul vurun damada sinyalini veriyordu. Uzay berzandan öğrendiği kadarıyla davulun çalmasıyla dayak yememek için kaçacaktı.davulun çalmasıyla fırladı.
Şiyar"bizim buralarda düğünlerde silah çekmek yoktur ama senin adamların ilk fırsatta silah çekiyorlar"dedi.sakin olmaya çalışarak.
Savaş"ben İstanbulluyum. Mardinli değill! nereden bilebilirim buranın âdetlerini geleneklerini göreneklerini"dedi.
Şiyar" yarın gidiyorsunuz zaten!yarına kadar sorun istemiyorum"dedi ve" çıkabilirsin"dedi savaş ayağa kalkarak"tamam şiyar bey yarına kadar sorun olmayacak ama yarından sonrası benim keyfime "dedi ve sert adımlarla çıktı odadan.Şiyar savaşın demeki istediği şeyi anlamamıştı ne demek istemişti"yarından sonrası benim keyfime kalmış "diyerek. Şiyar telefonuna aldı ve kahya mehmet'i aradı. kahya"buyur ağam bir emrinmi var "dedi. Şiyar"mehmet yarına kadar toplayabildiğin kadar adam topla ve hepsini bizim konağın etrafına dik" dedi. Kahya "tamam ağam "dedi . ve telefonu kapattı.
Uzay gençlerin elinden, kaynanası hayat hanım sayesinde kurtula bilmişti hayat hanım uzayı befra'nın odasına çıkardı. Uzay kapıyı tıklamadan odaya girdi. Befra öyle yorulmuştu ki uzay'ı beklerken uyuya kalmıştı.
Uzay,befra'nın uyuduğunu fark edince. Yavaş hareketlerle içeriye girdi üzeindeki çeketten ve gömleten kurtulduktan sonra etrafına baltı ama burda giyebilmek adına ne eşortman nede pijama vardı. Giyebilmek adına birşey bulamayınca pantolnuyla giridi yatağ.
Uzay uzanıp ,mışıl mışıl uyuan befrayı izledi .sonunda istediği şeyi elde etmiş befrayı karısı yapmıştı ondan mutlusu yoktu şuan. Elini befranın saçlarına koydu karısının saçları çok güzel kokuyordu gerçektende befranın uzun saçlarından bir tutam alarak burnuna götürdü.uzay adı xgibi biliyordu ki bu kızla çok mutlu olacaklardı.çünkü uzay onu hep mutlu edecekti. Hem Hayat hanımada befrayı hiçbir zaman üzmeyeceğim diyerek şerefinin üzerine yemin etmişti. Ve yeminini tutacvak ve befraya gözü gibi bakacaktı.
Esilla dağılan düğunün ardından üzerini değiştirmiş etrafı topluyordu. Konağın kapısını kapatmak için kapıyın kolunu tutmuştu ki bir anda savaş'la tanıştığı ilk gün geldi aklına...ansızın sinirlendiğini fark etti savaş denen adam onu zorla öpmüş ve Esilla'nın ilk öpücuğünü çalmıştı.
Esilla kapatmak için hamle yapmıştı ki savaş'ın konağın kapısında belirmesiyle soka girdi ve bağırdı.Savaş Esillanın aniden bağırmasıyla.elleriyle esilla'nın ağzını kapattı ve "sakin ol!benim "dedi. Esilla gelenin savaş oldugunu bildiği için bağırmıştı zaten ama bunu savaş'ın bilmesine hiçmi hiç gerek yoktu.
Esilla elini savaş'ın elinin üzerine koyarak savaşın elini çekmeye çalıştı.ama savaş öyle sıkı kapatmıştı ki esillanın ağzını esilla savaş'ın elini bir santim olsun oynatamamıştı.savaş esillaya yakın olmasının verdiği hisle esilla'nın kalbinin atışı hızlanmıştı. Bir ara kalbinin ağzında attığını düşündü.
Savaş Esillanın ona dediği şeyleri hatırlayınca tiksinircesine bıraktı Esilla'yı esilla savaş'ın onu bırakmasıya derin bir nefes aldı. Tam savaş'a birşey diyecekti ki Savaş'ındelici bakışlarından sonra vazgeçti.
Savaş"kecinin sevmediği ot burnunun dibinde bitermiş "dedi.Esilla sen ciddimisin dercesine baktı savaş'a susmak istedi ama savaş'ın kendini beğenmiş tavırlarına dayanamıyordu artık."bende sana bayılıyordum zaten?"dedi.savaş esilaya olan cevabını geciktirmedi ve"senin yerinde olsam gözüme görünmezdim "dedi
Esila "öylemi beyimiz istesin susayım beyimiz istesin gözüne görünmiyim başka bir emriniz varmı"dedi. Savaş Esillayla daha fazla uğraşmamak adına "iyi geceler esilla "dedi. Ve odasına gitmek için hareketlendi.
Savaş birkaç adım atmıştı ki Esilla onu kolundan tutu ve savaş'ın önüne geçerek" sen yarın defolup gittikten sonra geceleri uykumda gündüzleri günümde iyi geçecek"dedi
Savaş esilla gittikten sonra sesli bir şekilde" bu gün son kez mutlu yat esilla çünkü bu günden sonra huzur ve mutlu uykular sana haram!"dedi
💜Arkadaşlar yeni bir kitap yazmaya başladım sayfamda bulabilirsiniz 😃 beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderine Mahkum
Novela JuvenilHayatın insana ne getireceği belli olmaz işte o olmazlardan birini yaşıyordu Esilla.bir anda değişen dünyası,kendi içinde yaşadığı küçük dünyasına bir anda dalıp hayatını altüst eden Savaş. Kardeşi Befrayı evlenmeye zorlayan Uzay. Her şey üst üste g...