Dakota kom løpende ned mot hulene med Nox rett bak seg. Pelsen til Dakota glitrer i solen, og Nox sin metall del skinner sterkt når solen treffer. Nox har alltid vært litt spesiell på grunn av at halve ansiktet hans er metall.
-Hah du får ikke tak i meg! Ropte Dakota ertende til Nox.
-Bare vent, du, jeg skal nok ta deg igjen! Ropte han tilbake.
De løp inn mellom alle hulene og opp bakken på andre siden på vei mot bekken. Dakota stoppet brått og Nox måtte svinge fort for å ikke krasje i henne.
-Hva er det? Spurte Nox, han var så sliten at det var vanskelig å høre han.
-Vi har ikke lov til å gå forbi bekken enda, vi er jo for unge. Svarte Dakota, med en veldig lav stemme.
-Hmm, det er sant. Skal vi gå tilbake til hulene, da, det er snart på tide med mat uansett. Svarte Nox, med en glad stemme og begynte å gå tilbake. Dakota gikk rett bak han.
Når de kom tilbake til hulene gikk de og fant seg litt mat og satte seg ned ved siden av hulen sin.
-Har du noen gang lurt på hva som er forbi bekken? Spurte Nox med munnen full av mat.
-Selvfølgelig! Sa Dakota.
-Du vet når du blir gammel nok... Kan du vente med å utforske den andre siden, så vi kan gjøre det sammen? Spurte Nox, han hørtes litt nervøs ut, nesten som om han var redd for å stille spørsmålet.
-Hvorfor skulle jeg ikke det? Du er jo bestevennen min, og uansett, du har jo bursdag bare to dager etter meg. Svarte Dakota, med et smil.
De fortsatte og spise i stillhet. Når de var ferdige med å spise, kom moren til Dakota bort og sa at det var på tide å få litt søvn, de hadde brukt veldig lang tid på å spise og snakke.
–––––––––––––
Jeg håper dere likte det første kapittelet, hvis dere lurer på noe så er det bare å spørre meg, jeg skal prøve å svare på spørsmål så godt jeg kan ;)-April =^•^=
YOU ARE READING
Vår Andre Verden-Livets Hjerte (avviklet)
FantasyDakota og Nox har endelig fått lov til å utforske den andre siden av sølvbekken, men alt går ikke helt etter planen. ~•Karakterene og Ideene er mine, så hver så snill å spør hvis du vil bruke noe av det•~ ~April =^•^=