Kapittel 7

4 2 0
                                    

Vi hadde gått en liten stund, før vi så at skogen begynte å ta slutt. Når det ikke lenger var trær andre steder enn bak oss, var det en skråning som gikk litt opp.

(Nox' synspunkt)
Når vi kom opp skråningen, kunne vi se en stor åpen plass, med noen få hauger rundt omkring. Vi begynte og gå ned, men Dakota snublet og begynte å rulle ned. Når hun landet nederst, begynte både jeg og Coco å le, før jeg snublet og havnet rett oppå Dakota. Jeg gikk av henne og spurte om det gikk bra. "Går det bra med deg?" Ropte jeg mens jeg holdte på å le meg ihjel. "Ja, men du er ikke akkurat den letteste katten jeg kjenner, heller" sa Dakota og begynte å le hun også. Noen sekunder etter kom Coco ned, hun klarte ikke å slutte å le. "Kanskje, haha, vi burde, heh, komme oss videre" sa Coco, hun klarte nesten ikke å snakke.
Vi gikk videre bortover og når vi kom til omtrent midten av den store sletta, spurte jeg de andre om de ville leke noe. "Vi kan leke Hybrid" sa Dakota. "God ide" sa jeg, og forklarte Coco hva det går ut på. Det er sånn at en starter som hybrid og skal prøve å ta de andre, når den tar noen så er de hybrid og skal prøve å ta de to andre. "Du starter!" Roper Dakota til meg, og begynte å løpe, det samme gjorde Coco. Jeg løp etter dem, og prøvde å ta en av dem så jeg slapp å stå, siden jeg måtte det sist vi lekte hybrid. Det var veldig morsomt å leke, men tiden går fort når man har det gøy, så når vi la merke til at det begynte å bli litt mørkere begynte vi å gå tilbake til Coco sitt 'hus'.

"Hei, har dere hatt det gøy" spurte Ravn når vi kom tilbake. "Vi har kost oss masse!" Sa Coco, hun hørtes fornøyd ut. Vi satt oss ned og jeg, Coco og Dakota fortalte det vi hadde gjort. Så fortalte Ravn om at han alltid drar for å utforske langs bekken vær morgen, så han kommer til å si ifra hvordan det er ved campen, og om det er trygt å dra tilbake i morgen tidlig når han er tilbake. Det fine er at Ravn høres mye snillere ut nå, enn før.

Vår Andre Verden-Livets Hjerte (avviklet)Where stories live. Discover now