Kapittel 2

26 2 2
                                    

1 år senere

Dakota våknet av en høy lyd utenfor hulen sin, hun snudde seg for å spørre Nox om han visste hva det var, men han var ikke der. Det er sikkert bare de yngre kattene som leker, tenkte Dakota og satte seg ned og begynte å vaske pelsen. Hun var nesten ferdig når Nox kom brasende inn i hulen.

-Dakota! Jeg har gode nyheter! Ropte Nox inn i øret på Dakota.

-Gahh! Du trenger ikke rope inn i øret mitt, jeg har ikke dårlig hørsel, og jeg vil heller ikke ende opp med det! Sa Dakota og viftet irritert med halen.

-Sorry, jeg har det vel kanskje litt travelt med å fortelle nyhetene, heh. Fortalte Nox, det var lett å høre at han hadde løpt en del.

-Nyheter? Spurte Dakota og satte seg opp og viftet med halen som for å si 'Fortell'

-Jeg snakket med mødrene våre om det med bekken... Og... vi fikk lov til å utforske den andre siden hvis vi var forsiktige og ikke gikk for langt!

-Vent, hva? Men.. Men, ingen av oss er gamle nok enda!

-Nettopp! Jeg trodde de tullet når de fortalte meg, men det var sant! Vil du være med?

-Mhm, jeg blir med, men jeg må bli ferdig med å vaske pelsen først. Svarte Dakota og fortsatte å vaske pelsen.

-Jeg går og henter litt mat til oss. Sa Nox og begynte å gå mot mathaugen. Han plukket opp to små fugler, og så gikk han tilbake til hulen. Dakota satt og ventet utenfor når Nox kom. De spiste maten uten å si et ord.

–––––––––––––
Hei! Jeg vil gjerne vite om dere vil ha lengre kapitler eller om det er greit med litt korte kapitler. Hvis dere vil ha lengre så skal jeg gjøre mitt beste for å få det til ;)
En av grunnene til at kapitlene er litt korte er fordi at da får jeg oppdatert oftere enn hvis de er lengre ^-^

-April =^•^=

Vår Andre Verden-Livets Hjerte (avviklet)Where stories live. Discover now