(Nox' synspunkt)
Jeg må innrømme at det var veldig fint der Lilian bodde og at hun var snillere enn jeg hadde forestilt meg, men jeg er fortsatt usikker på hvordan Ravn kom til å reagere, uten at jeg egentlig vet hvorfor.
Vi fulgte etter Lilian inn i en hule, når vi kom inn satt det en høy katt med en lys grå pels og blå øyne, og en katt omtrent vår størrelse med lys brun pels og noen mørkere flekker, hun hadde et blått og et gult øye.
"Hei, jeg møtte disse to mens jeg var ute på min lille jakttur, og jeg har sagt at de skal få lov til å bli her til de må hjem igjen" sa Lilian til den grå katten, som jeg er ganske sikker på at er Ravn.
"Men disse er fra den andre siden av bekken, er du sikker på at de ikke er her for å spionere eller at de er Hybrider" sa Ravn. Når han sa det følte jeg at jeg ble rar i magen, Hybrider er en av de værste dyrene man kan møte på vår side av bekken. En hybrid er en ulv som er halvt ulv og halvt et annet dyr. Hvis en hybrid er født nærme vann, vil den mest sannsynlig ha synlige tegn, som gjeller eller andre fiske lignende deler. "Det er ikke mulig at de er Hybrider, pappa" hører jeg den brune katten si, som er nødt til å være Coco. "Ja vel, jeg stoler på dem, men hvis dere prøver å skade noen, så er dere i trøbbel!" Sier Ravn strengt. Jeg synes ikke at han ser ut som en streng type, det er kanskje fordi at vi er helt nye for ham, at han vil være sikker på at familien er trygg, og det forstår jeg godt.
Jeg og Dakota får beskjed om å følge etter Coco, til rommet som vi kan bo på, og hulen er faktisk veldig stor, selv om den ikke ser sånn ut fra utsiden.Rommet, eller hule delen er veldig fint og koselig, det er tre sove plasser der, som ser veldig gode ut. Jeg og Dakota takker for at vi får være her og så går vi og setter oss på hver vår soveplass.
(Dakota's synspunkt)
Jeg og Nox takket Coco for at vi kunne være her og for at hun viste oss rommet, og når hun hadde gått satt jeg og Nox oss ned og snakket litt, før vi la oss til å sove.
ESTÁS LEYENDO
Vår Andre Verden-Livets Hjerte (avviklet)
FantasíaDakota og Nox har endelig fått lov til å utforske den andre siden av sølvbekken, men alt går ikke helt etter planen. ~•Karakterene og Ideene er mine, så hver så snill å spør hvis du vil bruke noe av det•~ ~April =^•^=