8

1.3K 55 6
                                    

Detta blev inte som jag hade tänkt mig. Jag tänkte att jag och Mathilda skulle bo tsm och ha jätte roligt. Men nä, såklart skulle de Lotta...

Jag gick ut och låste då Tinus gått tidigare.

~ 10 min senare~
Vi hade fått utdelat att vi ska öva långpassningar.
Vi passade och sen var det kortpassningar och fasta situationer.
Sen var det lunch och träning igen till typ 16:00.
Efter det gick jag till vår stuga och duschade först igen.
Efter Tinus duschat så ville jag veta.
-Martinus!!! Ropade jag och försökte att låta stabil på rösten.
-Ja? Svarade han och kollade osäkert på mig.
-Vi måste prata, sa jag allvarligt och satte mig ner i soffan.
-Jeg vet, sa han och satte sig i soffan bredvid mig.
-Betydde kyssen något för dig? Frågade jag och kollade ner då jag inte vågade möta hans blick.
-Jeg vet ikke hvordan jeg skal si dette, men , ja , det betydde noe . For du da ?
-Jag tror det, sa jag och kollade försiktigt upp och mötte hans blick.
~Malva , vil du bli min? Frågade han och jag kollade upp.
~Såklart jag vill, du är ju fantastisk, dina... Mer hann jag inte säga innan jag blev avbruten utav ett par mjuka läppar mot mina.
-stoppe harping så mye at jeg måtte opp sin avbrutt ved å kysse deg, ikke for jeg ikke liker det... Jag avbröt honom genom att kyssa hans läppar försiktigt.
~Nu var det min tur att avbryta dig genom att kyssa dig, sa jag och flinade.

~~~~~~~
Äntligen,
Nästa kapitel kommer vid 3 "likes"/"röster"

Passa bollen! || M&MWhere stories live. Discover now