20

1.2K 33 5
                                    

Att hålla detta förhållande hemligt kunde väll inte vara så svårt?

Jag visste inte riktigt hur kända de var innan jag gick innan jag gick in på deras instagram och såg likes, följare och komentarer...

Men jag förstod inte riktigt, vart ska man hålla det hemligt? Vart kan man visa hur mycket jag älskar honom?

Därför vågade inte jag visa hur mycket jag älskade honom utanför vår stuga, men när han visade det så kunde jag visa tillbaka.

Men jag var rädd, det kanske inte är så roligt för honom att alltid visa det först, han kanske inte tror att jag älskar honom då?


Idag efter all träning skulle jag försöka visa det för honom, jag hade sagt att jag måste gå tidigare och fixa en viktig hemlig sak, och att jag kunde komma tillbaka de sista fem minuter, fast de kunde jag inte egenkligen. Men jag visste att de skulle säga samma som alla vuxna gjort, nä de är ingen Ide, kom inte tillbaka. Det är just vad de sa :)








Jag hade nu gått iväg och var påväg mot vår stuga. Martinus skulle komma om 1 timme ca. Jag hade pratat med Marcus, så han skulle ta med Martinus hem till honom och duscha och så, då vi tänkte de kanske är lite bekvämare för honom.

Jag hade köpt och skulle fixa Tacos, även fast vi har en matsal har vi även ett litet kök i stugan så jag kunde fixa det på, jag satte på köttfärsen.


Efter ett tag la jag på kryddan och vatten, medans vattnet skulle koka bort så hakade jag grönsaker och la upp i skålar. Jag dukade och tände doft ljus.

Sen tog jag på mig en vit blus med svarta jeans och ett halsband i silver.

Sen tog jag bort köttfärsen från spisen och la den i en stor skål och ställde på träbordet som nu är skyddat med en vit duk <3


------------------------------------------------------------------------

Nytt kapitel

Tråkigt men hoppas det är okej <333

Passa bollen! || M&MWhere stories live. Discover now