Jag gick gick in i vår stuga och kollade runt, Martinus verkar inte kommit än. Jag funderar på att göra någon hämnd men slår bort tanken då jag är otroligt trött. Jag tar min handduk och går in i duschen. Jag är svettig och min höga tofs har trillat ner. Jag suckar åt spegelbilden.
Jag tog handduken runt min kropp och går ut, och där sitter Martinus och Mac? Eller nu vad han hette. De kollar åt mitt håll och flinar och jag tar snabbt kläder och går in på toan och tar på mig det och lägger lite mascara på ögonfransarna. Jag hängde min handduk i badrummet och gick ut till killarna. Deras hår var vått som att de duschat? men när?
-Malva, sa jag och tog fram min hand mot killen.
-Marcus men kallas Mac, sa han och kollade upp från mobilen och skakade min hand.
Asså så stelt. Jag bara skrattade lite stelt och satte mig på andra sidan den lilla soffan och tog upp min mobil. Jag SMSADE Tinus <3
"Är det din tvillingbror? Annars är ni vääääldigt läääskigt lika"
Skickat
Han kollade upp på mig
Du vet at vi sitter en halv meter unna Varanda huh ? Man kan bare spørre, sa Tinus och jag kollade ner.
-Jag frågade bara genom via sms, Sa jag och tyckte på axlarna
-Ja, vi er tvillinger, sa han.
Marcus kollade upp.
-Ni påminner om 2 norska tvillingar som uppträde på Liseberg för typ 2 veckor sedan. De sjöng typ "Du er elektrisk du ger mig stöt ner ei tenker på deg" Men kommer inte ihåg vad de hette, men de var jätte snygga och bra, Sa jag och kollade på de.
Jag såg hur de började flina.
-VAD!? Skrek jag irriterad när de satt och flinade och kollade på mig.
-Assa vi fikk synge på Liseberg i sommer, og vi har en sang som heter elektrisk. För första gången pratade Mac och jag kollade upp och rynkade ögonbrynen.
-Haha sure, jätte roligt, bevisa det, Sa jag med en överlägsen röst och hoppades att det inte var sant. För isåfall har jag verkligen gjort bort mig.
- Okayyy, sa Tinus och slängde en blick på sin bror. De började sjunga refrängen på Elektrisk, okej det lät bra, väldigt bra.
-Okej, det kanske är ni. Sa jag och suckade.
-Så du sa att vi var snygge? Sa Mac och flinade.
Jag bara suckade och försökte få 100% i Cave på color switch.
-Men aaaaaahh! Skrek jag när jag aldrig kan klara denna dumma banan.
-Trenger du hjelp? Sa mac och jag bara nickade och kastade min kära Iphone 5S till honom.
Han tog den och spelade men sen såg det som att han tog kort men jag orkade inte bry mig, just nu ville jag bara sova, jag var trött, jag brukar aldrig vara det.
Helt plötsligt somnade jag.
~~~~~~~~~
Tråkigt kapitel men är sämst på att starta bok :/
BINABASA MO ANG
Passa bollen! || M&M
FanfictionVarför lottade de? Varför försvann Mathilda sakta men säkert? Varför missade jag mina mål hela tiden? #8 i #fanfics