Ska Ba säga att denna är skriven när m&m va 14 år & då jag var 12 när denna skrev.
Personligen nu i efterhand tycker jag 2an är bättre än denna som om du it gillar denna Ksk du kan ge 2an en chans?
Skriven juli 2k16
Men enjoyBilen saktade in och jag gick osäkert ut och skakade på kroppen efter att suttit i en bil i 2 timmar. Jag tog ut mina väskor från bagaget och pussade hejdå till mamma.
Jag skulle på fotbollsläger i Oslo.
Jag heter iallafall Malva,
är 12 år och min dröm sen jag var liten är att bli fotbollsproffs. Jag dansar men spelar också fotboll 3 gånger i veckan. (Oj vad oväntat hon spelar fotboll & är på ett fotbollsläger)Jag gick till en klar grön äng utan lerfläckar där många barn mellan 12-15 stod i en klump.
-Malva! Hör jag ett rop bakom mig. Där står Mathilda.
Hon är den ända jag känner på detta lägret, det verkar även som att vi är de ända svenskarna. Men man vet ju aldrig.
Vi har taggat sönder så vi har typ pluggat norska😹😹En vuxen ställde sig på ett bord och började prata med en mic i handen.
-Hei og velkommen alle barna!
Vi har delt deg i hytter, vi har løyet og ønsker ikke å bekymre oss om hvem du har å gjøre med.(Hej och välkomna alla barn!
Vi har delat in er i stugor, vi har lottat och vill inte ha bråk om vem ni hamlar med.)Jag och Mathilda höll hårt i varandras händer. Kvinnan på bordet började att rabbla upp massor utav namn.
-Mathilda 04 och Tindra 02, jag kollade mot Matilda & släppte hennes hand. Hon hamnade ju iallafall med en tjej.Jag väntade nervöst. Delvis för att jag skulle tycka det var pinsamt att gå fram. Och tänk om jag hamlar med någon kille, eller bitch, eller bara irriterande människa.
-Martinus 02 och Malva 04
Jag gick osäkert fram och tog en nyckel och ställde mig sedan vid sidan av Martinius?
Det var inte så vanligt namn i Sverige, tror aldrig jag hört det förut...~~~~~~~~~~~~
Vad tyckte ni?❤️
ESTÁS LEYENDO
Passa bollen! || M&M
FanficVarför lottade de? Varför försvann Mathilda sakta men säkert? Varför missade jag mina mål hela tiden? #8 i #fanfics