Idag skulle vi bada, Jag, Marcus, Martinus och Sofie.
Tidigare under dagen hade jag övat målvaktsträning. Från klockan 09:00 till 16:00. Så trött måste jag ändå påstå att jag är.
Marcus och Sofie är ju tillsammans men de är ju lika gamla. Jag är 2 år yngre än Martinus. Vissa säger att jag "playar" för att "jag är för liten för att känna riktiga känslor"
Men så är det inte! Jag älskar honom, utan honom skulle jag hoppat. Inte orkat mer.
Vi satt där på stranden och jag drog av mig tröjan och jeans shortsen.
Jag sprang ner i vattnet och hoppade på Tinus bakifrån och log.
Han kollade på mig och sedan ner på min mage.
Han stannade där med blicken, var jag så tjock?
Jag kollade ner, faaaaan också. Jag hade helt glömt bort att jag hade skurit ett M på min mage!
-Hvorfør? Frågade han och kollade på min mage, en tår föll ner från hans kind och han kollade med en rädd och besviken blick.
Jag gick försiktigt fram och strök bort en av hans tårar med tummen.
-Jag vet inte, det var dumt, sa jag och tittade ner.
Han började storgråta, jag kramade hårt om honom.
~Jag älskar dig, sa jag och kysste honom. Jag klarar inte av att se honom storgråta åt något jag gjort...~~~~~~~~
Mwhihihi, två kapitel på samma kväll, är jag inte för snäll?😹🔫
Nä men tack för all positiv feedback verkligen
YOU ARE READING
Passa bollen! || M&M
FanfictionVarför lottade de? Varför försvann Mathilda sakta men säkert? Varför missade jag mina mål hela tiden? #8 i #fanfics