12

1.2K 43 5
                                    

Nu var det lördag.  Alla skulle få åka in till Ica, då man hade med egna pengar.
Jag tog av min pyjamas och torkade bort allt blod som hade kommit runt om (på magen). Sen tog jag på mig en tröja med texten:
//Be yourself//
//Beacuse//
//Everyone else//
// Is taken //
Jag borstade igenom håret och satte det i en hög tofs på huvudet och tog på min vita shorts.

Jag gick in där nu Martinus stod och tog på sig ett par strumpor

-God morgen, så beklager for i går , det var ikke meg , lixom hun .

/Lixom hon bara frestade mig eller vadå??? Skrek jag och sprang över till Macs stuga. Tror han att han bara kan säga "god morgon, förlåt för igår"??
Jag knackade på dörren och den öppnades nästan direkt utav Sofie.
-Hejjjj, sa jag glatt men man hörde på min röst att jag gråtit.
-Men gumman, kom in! (Ja hon var svensk) Jag gick in och tog av mina vita Palladium som jag inte änns knutit.

~Vad har hänt??? Sa Sofie och drog med mig till hennes säng.

~Asså...Tinus har... Har hänt... Och...Och... Mathilda... Var min...min... Min... Bästa vän... Sa jag mellan snyftningar sen brast allt jag bara grät och grät.
Mac kom och drog in mig i han famn. Hela hans tröja blev blöt.
~Förlåt, sa jag tyst.
~Vadå förlåt? Viskade han.
~Förlåt för att jag finns, förlåt för att jag kom hit, förlåt för att jag lever.
~Takk for å leve , takk for at du kom hit, han kysste mig försiktigt i hårbotten innan han gick och borstade tänderna.
Vilket jag redan gjort.

~~~~~~
Åker till Landet nu, kommer hem NÄSTA lördag så att har inte wi-fi där men ksk publicerar någon gång men lovar iaf att skriva❤️❤️💗

Passa bollen! || M&MWhere stories live. Discover now