Tårarna rullade ner för min kind där jag stod i hans famn.
-vi må gå nå, hörde jag hur kjell-erik skrek till martinus.
Han tog tag i min haka och jag kollade upp på honom. Vi möttes i en kärleksfull kyss. Hans läppar smakade salt vilket jag antog att mina gjorde också.
Jag njöt av varje sekund och försökte intala mig själv att vi kommer ses igen. Även ifall något inom mig sa att detta var sista gången.
-Aldri glem at jeg elsker deg, sa han och jag stod stumt kvar och kollade när
han vände sig om och gick mot sin bil då kom jag på att han hade min boll i din väska.
-Passa bollen! Skrek jag med min förstörda röst.
-Nei, jeg vil ha det, skrek han tillbaka innan han gick in till sin bil.
Jag log lite och gick in och satte mig bredvid mamma i bilen som kollade oroligt på mig.
Jag suckade bara och pluggade in mina hörlurar och satte på "plystre på deg - akustisk"
(Lyssna på den samtidigt som du läser)
Ikke gå fra me Baby, du vet e trenge de Ah.
Det blikket der, Nesten så e tror du hater me.
Hvor skal du hen Lover du å komme hjem igjen Ah Ikke glem, hjerte mitt det brenn og brenn.
Yeah, yeah, yeah, yeah E skulle ha sagt no, Når du va på vei te å gå.
Yeah, yeah, yeah, yeah Det skulle vært oss to, Men si meg, kor e du no.
Du og e Vi skreik og vi lo Var ingen som oss to. Prat te me E går tom for ord Så e plystra på de.
Så e plystra på de
Hey baby, det e noe e må si de. Sia første gang e så de. Har e forguda alle sidene du har ved dæ. Hey baby, det e ingen som e lik de, Å e husker når du så me Var e fortapt, i de snurra rundt og datt Fordi baby du va livet mitt og nå har du dratt din vei.
E skulle ha sagt no Når du va på vei te å gå.
Yeah, yeah, yeah, yeah Det skulle vært oss to Men si me kor e du no.
Du og e Vi skreik og vi lo Var ingen som oss to.
Prat te me E går tom for ord Så e plystra på de Så e plystra på de Wow Så e plystra på de
--------------------------
Nu var denna bok slut. Ska börja på tvåan som heter "Dont forget"
YOU ARE READING
Passa bollen! || M&M
FanfictionVarför lottade de? Varför försvann Mathilda sakta men säkert? Varför missade jag mina mål hela tiden? #8 i #fanfics