Bölüm 9

34 9 2
                                    


    Merhaba  çemberciler . Medyada Diana'nın Dolly'e  ''sen delisin'' derken ki bakışı var . Bu kızı seviyorum . Çok tatlı :)Lafı uzatmadan size yeni bölümü saygıyla sunuyorum zhshshshs 

  (Dolly'nin ağzından): 

     Diana'nın yaptığım büyü ile bir anda ortadan kaybolması herkesi şaşkına uğratmıştı . Nick Russetth'ı bile . Diana'nın onun kardeşi olduğuna inanmadığı besbelli ortaya çıkmıştı . Ve o inanmadığını Diana'nın canını acıtarak belli etmeye çalışmıştı . Diana'nın zihnine girdiğimde hissettiğim tek şey korkuydu . Ondan çok korkmuştu . Canı çok acımıştı . Bana gerçekten ilk defa çaresizlik ile onu göndermem için yalvarmıştı . 

     Kevin'in Nick'e ''eğer bir daha ona zarar vermeye kalkarsan Nick sonu iyi olmaz . Anladın mı ?!!!'' diye bağırmasıyla Nick '' o benim kardeşim değil . Benim kardeşim çocuktu . Hepiniz deliğe çekilirsen hayatta idiniz . Ben gitmeden önce onu gördüm . O öldü.Benim kız kardeşim öldü . Evet çember var ama çember biz hayatta kalalım diye kendini feda eden kardeşimiz. Zaten hiçbir zaman hayatta olduğuna inanmamıştım . Gelen kişiyle de gözlerimle gördüm''diyerek bağırdı . Odadan çıkacakken beni görmesi ile duraksadı . ''Siz gerçekten de onun kardeşimiz olduğuna inanıyor musunuz ? Yanın da getirdiği kişi en iyi cadılardan biri . Bir Clar cadısı . Konseye bizim hakkımızda bilgi vermek için herhangi bir cadıya büyü yaparak bize getirmiştir.Belki kardeşimiz dediğiniz kişi aslında bir cadı ''diye söyleyen Nick'e Tom''Yeter Nick . Saçmalamayı kes ve defol git buradan!!!''diye bağırmasıyla Nick omzuma vurarak odadan çıktı . Pis vampir.

     Kevin bana dönerek ''Diana nerede?'' demesiyle ''Nick ona zarar vermeye kalktığında zihnine girdim . Çok korkuyordu ve canı çok acıyordu . Bana beni buradan yolla diye yalvarınca onu büyü ile yakın yakın ve güvenli bir yere yolladım''dedim . Emily gözleri dolu dolu ''tabi ki de canı çok acımıştır''diyerek yanıma geldi . ''Onu nereye gönderdin isen geri getirir misin ? '' dediğinde ''bana bir harita getir''dedim . Hemen başını sallayarak harita getirmeye gitti . Haritayı getirdiği zaman onu önümde duran masada açarak büyüyü yapmaya başladım . Büyüyü  yapmayı bıraktığım zaman Emily'nin ''ne oldu ? '' demesiyle ''onu buldum.Mezarlıkta'' dedim . Kevin'in bana bakıp  '' o zaman gidip onu alıyım'' dediğinde ''Kevin,yalnız kalmaya ihtiyacı var sanırım '' dedim . Büyü yaptığım zaman gördüğüm görüntüye bakılırsa Diana'nın yalnız kalmaya ihtiyacı vardı . Ya da yanına olup sarılabileceği birine.Kevin'in '' neden öyle söyledin?'' demesiyle elimi salonda olan televizyona doğru tutarak gördüğüm görüntüyü oraya aktırdım . Diana yerde oturmuş,ellerine kendine sarmış bir şekilde haykıra haykıra ağlıyordu . Emily bu görüntüyü gördüğü zaman elini ağzına koydu . Gözleri dolmuş bir şekilde gösterdiğim görüntüye bakmaya devam etti . 

     Açıkcası bu görüntü beni de çok etkilemişti . Yalnız kalmaya ihtiyacı olduğunu biliyordum ama onu böyle görmeye dayanamıyordum . Zihnimi boşaltarak kendimi Diana'nın yanında gibi düşündüm ve büyümü yapmaya başladım . Gözlerimi kapatıp sadece Diana'ya odaklandım . Gözlerimi açtığımda Russetth ailesinin evinde değildim . Işınlanma büyülerini gerçekten iyi yapıyordum . Biraz ilerden ağlama sesi geldiğinde oraya doğru yürümeye başladım.Diana'yı gördüğüm zaman ona seslendim .''Dolly'' diye ağlamaklı bir ses çıkartarak zorlukla ayağa kalktı ve bana sarıldı . ''Evime gitmek istiyorum''diyerek ağlamaya başladığında onu sakinleştirmeye başladım . Hala korkuyla titriyordu . ''Diana bizim burada olduğumuzu biliyorlar . İstersen bir süre onlardan uzak durmak istersen başka bir yere gidebiliriz. Kendini toparlayan kadar '' dediğimde başını onaylayacak şekilde salladı . Ellerimi tutmasını söylercesine öne doğru uzattım . Tuttuğu zaman morarmış olan bileklerine bakarak iç çektim . Zihnimi boşaltarak yine bir ışınlanma büyüsü yapmaya başladım . 

Sızlayan DişlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin