CE patesti la sfarsitul lumii

283 17 1
                                    

BERBEC

Berbecii intampina sfarsitul lumii... luptand contra lui. Nu se lasa impresionati de vreun asteroid sau de cataclisme, ci incearca sa le combata. Ies primii in strada daca se intampla apocalipsa si este cel mai curajos dintre cunoscutii tai. Totusi, ca prin minune, sansele Berbecului de supravietuire sunt 90%.

TAUR

Taurul tine foarte mult la economiile lui, asa ca se va intreba: ce se intampla cu banii mei? Partea buna este ca avea destule fonduri, care sa il salveze de foamete in caz de apocalipsa. Taurul este foarte creativ, asa ca, in caz de nevoie, va improviza si va gasi un plan de rezerva, bine pus la punct. Are 60% sanse sa se salveze de apocalipsa.

GEMENI

Fiind foarte inteligent si comunicativ, Geamanul se va adapta rapid chiar si in caz de vine sfarsitul lumii. Nu se vor rusina sa fure o masina, o arma, sa jefuiasca o casa sau un magazin ca sa supravietuiasca apocalipsei. Vei trece cu mult curaj peste neplacerile cauzate de sfarsitul lumii si ai 85% sanse sa supravietuiesti.

RAC

Racii sunt sensibil, lucru care le pune mari probleme la apocalipsa. S-ar putea sa reactionezi prea greu si sa nu reusesti sa te adapostesti. Daca vezi un om plangand ca lumea s-a sfarsit, acela este sigur un rac. Partea buna este ca e aproape imposibil ca apocalipsa sa il prinda pe Rac singur, caci e mai mereu insotit de cineva. Sigur il va salva partenerul de viata sau un prieten bun, caci, cu fortele proprii, are doar 45% sanse sa scape de apocalipsa.

LEU

Leul va fi liderul care isi salveaza poporul de la apocalipsa. El va fi cel care pune la punct stocul de provizii, tine discursuri aprinse despre supravietuire si va fi in centrul multimii. Norocul lui ca e carismatic si oamenii il simpatizeaza si ii apreciaza ideile. Sanse de supravietuire: 95%.

FECIOARA

Fecioara va lasa la o parte drama sfarsitului lumii si va fi ceva mai pragmatica: se va declara nemultumita de modul in care sunt aranjate alimentele si va organiza oamenii. Este un mare fan al regulilor si nu suporta crizele. Intr-o situatie neprevazuta, Fecioara ar putea sa isi piarda cumpatul si sa ia decizii pripite. Are 60% sa scape de sfarsitul lumii.

BALANTA

Primul lucru pe care il va face Balanta dupa sfasitul lumii va fi sa isi aranjeze parul. Daca supravietuieste, va fi in stare de soc si nu va lua nicio decizie buna in vremuri de criza. Dupa ce se recupereaza si se asigura ca arata bine, ea va cauta un echilibru chiar si in timpul haosului. Gandirea analitica ar putea sa o ajute sa se salveze, dar are doar 50% sanse de supravietuire.

SCORPION

Scoprionul e destul de paranoic, asa ca el va sti ca sfarsitul lumii era aproape. Stie deja tehnicile de supravietuire si va descoperi cel mai sigur loc. Isi va salva si partenerul de viata si alti membri ai familiei, pe care ii va obliga sa accepte ideile lui despre cum sa se salveze. Scorpionii au 70% sanse sa supravietuiasca.

SAGETATOR

Sagetatorul gaseste si partea frumoasa a apocalipsei. Culmea, va avea si noroc, asa ca cel mai probabil se va afla intr-un loc adapostit. Sagetatorii vor trece usor la noua etapa a omenirii si se vor adapta noilor conditii. Au sanse mari de supravietuire: 80%.

CAPRICORN

Capricornului ii plac planurile si se va descurca excelent chiar si in caz de apocalipsa. El e sigur ca ideile lui sunt cele mai bune si e de parere ca cel ce mai bine sa il asculti pe el, daca vrei sa scapi. Adevarul e ca ar fi bine sa urmezi un Capricorn, caci sansele lui de supravietuire sunt de 90%.

VARSATOR

Varsatorul este foarte inventiv si se obisnuieste repede cu ideea ca lumea s-a terminat. Spiritul liber il va face sa fie un supravietuitor. Daca este nevoie de un om care sa se sacrifice, Varsatorul se va oferi sa ii salveze pe ceilalti. Sansele de supravietuire ale Varsatorului sunt de 90%.

PESTI

Pestii vor fi distrusi de ideea ca s-a sfarsit lumea si vor renunta la speranta. Se vor ruga, vor cauta sprijin in divinitate, insa nu vor face mare lucru pentru a se salva. Pestii au o sensibilitate care ii va face sa isi planga de mila, in loc sa lupte, de aceea, sansele de supravietuire sunt 20%.

Zodiile -Lucruri amuzanteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum