Berbec
De obicei, Berbecul este un bărbat sincer şi direct, aşa că dacă te place, probabil că ţi-a spus deja. Dacă l-a lovit un acces de timiditate şi are curaj să-ţi mărturisească ce simte, probabil că este intimidat în prezenţa ta. Dacă devine neliniştit când te apropii de el înseamnă că simte ceva pentru tine.
TaurTaurul este un bărbat de modă veche. Dacă simte ceva pentru tine, îţi va face curte ca la carte şi va încerca să-ţi intre în graţii prin mici favoruri şi invitaţii. Dacă începe să te întrebe care e mâncarea ta preferată, ce filme îşi plac, etc., probabil că se pregăteşte să-ţi facă o surpriză.
Gemeni
E greu să-ţi dai seama când te place un nativ din Gemeni pentru că ei sunt sociabili, veseli şi flirtează cu toată lumea şi în plus le place foarte mult să vorbească despre orice. Poţi să-ţi dai seama că te place dacă trece dincolo de conversaţiile fără importanţă şi îţi destăinuie lucruri personale sau îţi pune întrebări personale.
Rac
Racul este un familist convins şi îi place să aibă grijă de cei apropiaţi. Dacă începe din senin să-ţi facă favoruri sau să te protejeze, acestea sunt semne că ţine la tine. Iar dacă te invită să-i cunoşti familia, deja poţi fi sigură că are gânduri serioase.
Leu
Leul adoră să fie în centrul atenţiei. Când renunţă la acest lucru de dragul tău înseamnă că simte ceva pentru tine. Dacă te pune pe tine într-o lumină bună în loc să se laude pe el însuşi sau dacă încetează o povestire ca să te lase pe tine să vorbeşti, pribabil că nu îi eşti indiferentă.
Fecioară
Cu gândirea lui logică şi practică, nativul din Fecioară nu face declaraţii de dragoste sau gesturi prea romantice. El crede că îşi demonstrează dragostea dacă te ajută cu ceva important sau dacă lasă garda jos în prezenţa ta. Când îţi face confidenţe sau răspunde la întrebări personale înseamnă că are încredere în tine.
BalanţăBalanţele sunt foarte politicoase cu toată lumea şi bărbaţii din această zodie sunt nişte gentlemani desăvârşiţi, aşa că e greu să-ţi dai seama când sunt îndrăgostiţi. Când îţi vorbeşte despre pasiunile lui sau îţi fcae confidenţe probabil că e gata să te primească în viaţa lui.
Scorpion
Pe Scorpion îl dă de gol privirea lui intensă şi magnetică. Când îi place o femeie nu se poate abţine să nu se uite la ea continuu. Te vei simţi ca şi cum ai fi singura femeie din lume pentru el, mai ales că nu îşi va pierde timpul să vorbească şi cu altcineva.
Săgetător
Este un bărbat foarte sociabil şi prietenos, iar dacă nu îl cunoşti este uşor să te laşi păcălită crezând că are nişte sentimente pentru tine, când de fapt el se comportă la fel cu toţi cei din jur. Timpul lui este foarte preţios şi vrea să-l petreacăalături de cât mai mulţi oameni. Dacă îl vezi dornic să stea doar în compania ta, înseamnă că te place.
CapricornChiar dacă este îndrăgostit nebuneşte, Capricornul nu o recunoaşte decât atunci când este el pregătit. E greu să-ţi dai seama ce gândeşte. De obicei, renunţă la masca lui de bărbat dur când e în prezenţa femeii iubite. Dacă se "înmoaie" brusc când apari tu înseamnă că simte ceva pentru tine.
VărsătorEste un excentric care ocoleşte căile bătătorite, aşa că nu te aştepta să te curteze cum ar face alţi bprbaţi. Dacă un Vărsător te place poate să-şi exprime sentimentele prin glume la adresa ta, prin farse, dar şi prin conversaţii inteligente. Se comportă aşa de ciudat ca să vadă cum reacţionezi la excentricităţile lui.
Peşti
Este foarte uşor să-ţi dai seama ce simte un bărbat din această zodie. Odată ce a pus ochii pe tine, te va copleşi cu atenţie şi afecţiune. Aşteaptă-te la multe gesturi romantice din partea lui, dar şi la conversaţii lungi şi sentimentale.
CITEȘTI
Zodiile -Lucruri amuzante
RastgeleLucruri amuzante despre zodii + bonusuri interesante! Bafta la citit! :) ;)