La ce varsta vei gasi fericirea

275 13 1
                                    

BERBEC

Varsta in care gasesti fericirea este 18 ani. Daca ai trecut de acea perioada, probabil iti dai seama ca atunci ai avut cele mai frumoase experiente. Insa, nu trebuie sa te descurajezi: poti sa TE SIMTI mereu ca la 18 ani, datorita firii tale dinamice si entuziaste.

TAUR

Pentru ca ai o fire copilaroasa, cea mai frumoasa perioada a vietii tale a fost la 6 ani. Esti putin egoist, lucru pe care doar un copil si-l poate permite. Pentru ca ai umor si naturalete, poti oricand sa gasesti fericirea, daca „dai in mintea copiilor".

GEMENI

Varsta in care ai parte de fericirea vietii tale este 21 de ani. Atunci descoperi lumea si inveti o multime de lucruri. Poti sa iti amintesti mereu de vremea studentiei, daca inveti sa lasi grijile la o parte si iti folosesti entuziasmul care te caracterizeaza.

RAC

Racul va avea o perioada excelenta la 35 de ani. Este varsta excelenta in care se va stabiliza si va forma un camin, cele mai importante lucruri pe care si le doreste. Atunci nativul din Rac va gasi linistea si fericirea.

LEU

Leul va fi cel mai fericit la 25 de ani, cand este tanar, frumos si are destula energie cat sa isi indeplineasca si cea mai extravaganta dorinta. Leului ii place sa fie admirat, asa ca isi va pastra farmecul tineretii pe tot parcursul vietii.

FECIOARA

Fecioara va gasi fericirea la 40 de ani. Fiind extrem de perfectionista, are nevoie ca, pana la aceasta varsta sa invete si sa asimileze. Atunci cand va ajunge la maturitate va avea toate cunostintele pentru a putea mentine ordinea pe care si-o doreste in viata.

BALANTA

Balantelor le place sa fie mentori, asa ca vor gasi fericirea atunci cand vor avea cui sa transmita lectii de viata. Vor fi plini de armonie la varsta de 41 de ani.

Sunt corecti, pot fi de incredere si tanjesc pentru un alt mod de viata. Dar ei sunt, de asemenea, usor aroganti, cu dorinta constanta de a fii mentori si de a invata lectii de viata. La fel ca o persoana mai matura, vede si invata multe. Forta lor de conducere este realizata de ambitii, dar, de asemenea, isi pastreaza ambitia (care este inca un concept abstract pentru toata lumea). La a 41-a aniversare vor simti armonie, succes, impliniti in munca si apreciati. Etapa de fericire are noi orizonturi si emotii.

SCORPION

Fiind extrem de ambitios, va fi bucuros abia cand isi va atinge scopurile. Pentru ca acest lucru necesita mai mult timp, Scorpionii vor gasi fericirea in jurul varste de 55 de ani, cand vor putea privi in urma cu mandrie.

SAGETATOR

Sagetatorul va gasi bucuria la varsta de 60 de ani, cand va avea suficienta intelepciune cat sa renunte la starea de agitatie care il caracterizeaza si se va bucura de lucrurile mici: familia, caminul, copiii si nepotii.

CAPRICORN

Capricornul va fi fericit la 70 de ani, cand, in sfarsit va simti ca a realizat ceva in viata. Capricornii sunt acei batrani senini, ce transmit liniste si implinire.

VARSATOR

Varstorul va descoperi fericirea la 37 de ani, cand va avea stabilitatea financiara si emotionala pe care si-o doreste. Fiind boem si artistic, va gasi micile placeri ale vietii in concerte, expozitii si plimbari in natura.

PESTI

Pestii gasesc fericirea la 45 de ani. Ei cauta liniste in viata si o vor dobandi abia la aceasta varsta, cand vor fi suficient de maturi si de calmi.

Zodiile -Lucruri amuzanteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum