Cati minioni ai pe creier

257 16 2
                                    

BERBEC

Daca esti Berbec, ai in minte 3 minioni: unul care spune ca el are mereu dreptate, unul care te indeamna sa fii calm si unul care spune: "nu, nu, nu!". Asa se explica de ce esti atat de incapatanat dar si exagerat de relaxat, cateodata.

TAUR

Ai un singur minion care sta ascuns si iese la iveala in cele mai nepotrivite momente. Pentru ca este cam aiurit, te face sa pui intrebari nepotrivite si sa iei decizii nefavorabile

GEMENI

Ai o multime de minioni care au numai idei nastrusnice. Daca ai vazut filmul, stii ca minionii nu iau cele mai bune decizii, asa ca si tu risti, in impulsul de moment, sa iei hotarari care te vor afecta.

RAC

Tu ai doar un minion in cap si este plin de iubire. Esti foarte atasat de el, caci iti tine in frau sentimentele si nu te lasa sa devii prea emotiv.

LEU

La tine nici nu conteaza numarul minionilor, important este ca sunt foarte frumosi. Minionii tai se uita tot timpul in oglinda si se complimenteaza unul pe celalalt.

FECIOARA

Tu ai fix 10 minioni care sunt extrem de atenti la ce faci tu si cei din jur. Nu dorm niciodata si stau mereu la panda sa mai gaseasca ceva de corectat!

BALANTA

Dar ce, are curaj cineva sa iti numere minionii? Sunt atat de multi si de rautaciosi, incat te sperie si pe tine cateodata. Pentru ca au personalitati diferite, acesti minioni iti strica echilibrul si te fac ba sa fii extrem de agitat si entuziasmat, ba foarte lenes si comod.

SCORPION

Minionii tai s-au suparat pe tine si te-au abandonat. Nu-i nimic, te descurci si fara ei!

SAGETATOR

Cei doi minioni pe care ii ai pe cap te fac sa fii super agitat. Incearca sa ii scoti la plimbari si sa ii duci la film, poate poate se vor calma.

CAPRICORN

Ai 5 minioni care nu au nicio influenta asupra ta. Ei isi vad de treaba lor toata ziua caci stiu ca nu te pot tine in frau.

VARSATOR

Cateodata ai impresia ca minionii iti traiesc viata de fapt. Ai 4 astfel de personaje simpatice pe cap care iau decizii pentru tine. Curios este ca tie chiar iti place de ei!


PESTI

Ai 7 minioni teribil de incapatanati. Atunci cand nu faci cum vor ei, devin irascibili si greu ii mai poti controla.

Zodiile -Lucruri amuzanteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum