Grup de fete

213 17 4
                                    

Incerci sa te integrezi intr-un nou grup? Uite cum o sa iti dai seama ce zodie are fiecare noua prietena de-a ta.


Berbec: Tipa serioasa, dar iubitoare care se enerveaza repede, iar atunci cand o face ar fi bine sa fugi. E atenta in clasa, dar sunt zile in care nu are chef de absolut nimic. E razbunatoare si propune mereu sa faceti lucruri interesante si noi.

Taur: Tipa pofticioasa, dar care totusi are un trup perfect pentru ca ii plac plimbarile in natura si nu prea se descurca cand vine vorba de a se distra. E calma si deseori tacuta pentru ca ii place sa asculte ce spun ceilalti pentru a ii putea barfi in gand mai tarziu.

Gemeni: Tipa simpatica si informata care vorbeste tot timpul. Ii plac discutiile inteligente si mereu va interveni intr-o discutie de-a ta cu altcineva doar pentru a-ti spune ceva ce sigur nu ai mai auzit pana acum. E haioasa si ii place sa fie in centrul atentiei.

Rac: Tipa sensibila si care rade din aproape orice. Are momente in care e trista si aproape intra in etapa emo si momente in care, chiar daca nu esti asa buna prietena cu ea, va sari sa te imbratiseze doar fiindca vrea mai multa afectiune. Cea pe care o plac foarte multi tipi.

Leu: Tipa nebunatica si care vorbeste mereu tare doar pentru ca toata lumea sa auda ce a facut si cu cine. E mereu super atenta cu ea si o vezi tot timpul uitandu-se in oglinda sau folosind camera pentru selfie a telefonului nu numai pentru a isi face o tona de poze.

Fecioara: Tipa putin plictisitoare care, nimeni nu stie cum, scoate pe gura cele mai tampite lucruri auzite vreodata pe care nu ai cum sa nu razi cand ti le amintesti. Nu e competitiva si daca vede ca poti sa o depasesti nu ii va fi rusine sa triseze si vei descoperi latura ei vicleana.

Balanta: Tipa mereu vesela care ajuta pe oricine. Stie sa distinga orice atmosfera, sa tina un discurs si sa va convinga pe toti sa faceti ceva. Are initiativa, e amuzanta, ii place dreptatea si sa stea la locul ei si sigur va fi prima care va veni sa faceti cunostinta fiindca este foarte comunicativa.

Scorpion: Tipa vulcanica si cam perversa. E tipa pe care nimeni nu iti recoanda sa o enervezi, caci e in stare sa iti taie parul din cap. Nu ii pasa daca da de probleme si adora pericolul. Probabil o vei recunoaste daca vei vedea pe cineva relaxat pe o banca cu un scaunel pentru picioare uman.

Sagetator: Tipa internetului. O vei gasi cu siguranta povestindu-i probabil unei balante despre seriale, filme si stiri despre vedetele ei preferate. Ii place sa fie mereu in trend cu ce se intampla pe internet, ce aplicatii sunt prea noi pentru a nu le instala  pe telefon si daca nu ai descoperit inca sarcasmul in cantitati uriase, ei bine, o vei face.

Capricorn: Tipa pecare o vezi in fiecare zi imbracata diferit. Te minte tot timpul fara niciun fel de scrupule si e foarte parsiva. Isi face tot timpul de cap si stie sa se distreze in cele mai nebunesti moduri.

Varsator: Tipa ceva mai baietoasa careia ii place viteza. O vei auzi tot timpul vorbind despre masini de curse, visand ca va ajunge un criminal cand ei ii e teama si de un paianjen. Adora adrenalina, dar doar in carti sau filme, caci in realitate e un iepure fricos.

Pesti: Tipa aeriana care se inroseste foarte des, dar si mai des cica se "indragosteste". Alearga din floare in floare, iar sentimentele ei ar putea fi campioane la atletism. E destul de timida, dar dupa ce ajungi sa o cunosti vei realiza ca e o buna prietena.


Zodiile -Lucruri amuzanteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum