Berbec
La inceput, Berbecul trebuie sa simta ca femeia din fata lui are acel amestec special pe care il cauta: sexappeal, inteligenta si sensibilitate. Odata identificat acest mix, nu va trece mult timp pana la prima declaratie de intentie. Berbecii nu stau mult pe ganduri pentru ca la ei ori este alba, ori este neagra.
Taur
Taurul este conservator si usor timid, ba chiar stangaci la inceput, cand ii place o femeie. Nativii acestei zodii abordeaza lucrurile in ritmul lor si sunt foarte delicati cu femeile, carora le lasa tot timpul din lume pana sa inteleaga ca ei sunt indragostiti de ele.
Gemeni
Firi sociabile, Gemenii se exteriorizeaza usor si asa va fi si cu intentiile amoroase: se afla repede. Pentru a-si cuceri partenera, un nativ din Gemeni va incerca totul. Galanteria, umorul si micile atentii fac parte din arsenalul sau de cuceritor.
Rac
Racii nu intra prea usor in vorba cu o femeie, chiar daca li s-au aprins calcaiele. Ei vor sa vada daca intre exista comunicare si de abia dupa aceea incep sa trimita mesaje. Asta presupune un proces de analiza, la finalul careia te prezinta si prietenilor.
Leu
Leii si centrul atentiei, sinonimie vesnica. Cand te va simpatiza, un barbat Leu va face si mai mult spectacol ca de obicei pentru a te impresiona. Totusi, se va rezuma doar la acest aspect, intrucat rar isi va arata afectiunea in public. Leului nu-i place sa ii stie lumea viata personala, dar vei afla cu siguranta care sunt intentiile sale.
Fecioara
Analitic, barbatul Fecioara va ataca la fel cum face un sahist. Va avea in minte fiecare mutare si va analiza riscurile inainte de a lua initiativa.Seductia lui este subtila si chiar trebuie sa fii atenta la detalii pentru a-ti da seama ca un nativ din Fecioara a pus ochii pe tine.
Balanta
Barbatii Balanta se joaca in momentul in care plac o femeie. Mai ales cu tot ce inseamna cuvinte dulci. De asemenea, sunt foarte politicosi cand se indragostesc. Odata ce este acceptat de partenera, barbatul Balanta te va cuceri cu lumea lui echilibrata.
Scorpion
Selectivi. Asa sunt barbatii din zodia Scorpionului. Daca esti o femeie speciala si un barbat s-a oprit langa tine, sunt sanse foarte mari ca el sa fie Scorpion. Acesti nativi sunt foarte buni prieteni ai femeilor si le cuceresc dandu-le impresia ca le inteleg toate problemele.
Sagetator
Daca el lasa un meci de fotbal pentru a fi langa tine sau daca iti spune ca a renuntat la un concert si intamplator s-a vazut cu tine, acela este un barbat Sagetator care vrea sa te seduca. Asa sunt ei cand se indragostesc: renunta la socializarea tipica barbatilor pentru a o cuceri pe ea.
Capricorn
Un introvertit prin definitie, barbatul Capricorn iti va arata foarte greu ca te place. Poate sa fie si foarte indragostit. Tot asa introvertit va ramane. Tocmai din aceasta cauza, strategia lui se va baza pe tot felul de scuze pentru a fi in prezenta ta. In timp, cand prinde incredere in tine, el se va deschide si va recunoaste.
Varsator
Spontanul barbat Varsator este foarte pretentios la femei, dar si cand ii place una, atunci ea se va convinge rapid. Va fi foarte atent, te va coplesi chiar cu atentia lui, dar odata ce-si cucereste victima, Varsatorul isi pierde rapid interesul. Este ciudat, dar Varsatorilor le plac foarte mult femeile care ii refuza si care ii provoaca la seductie.
Pesti
Barbatii din zodia Pesti apeleaza la mici atentii cand vor sa cucereasca. Combinate cu o excelenta comunicare, acesti nativi sunt deschisi si atenti cand observa o femeie care corespunde gusturilor pe care le au.
CITEȘTI
Zodiile -Lucruri amuzante
De TodoLucruri amuzante despre zodii + bonusuri interesante! Bafta la citit! :) ;)